råttor som bortskänkes
finns det någon här inne som vill ta hand om lite råtthanar eller honor?
Jag har redan 2 st från dem och kommer nog ta 2 st till då jag tyckte att de var helt underbara en del är handtama medan en del har en hej del energi i sig
de har snart ingen plats för just de små så det är orsaken till att de sänks bort då de anser att hemmet är viktigare än pengar
de finns i arvika i värmland och är födda 090612 & 090614
deras telefonnummer är 0702678894 snälla hjälp de små liven till att få ett bra hem
Om dom vill annonsera så bör dom komma hit och fylla i frågorna som finns i den här tråden.
Sen rent personligen så tycker jag att man inte ska ta kullar om man inte har plats för allihopa om det krisar sig.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
de har inte internet så jag tänkte att jag kunde försöka hjälpa dem lite med folk som år intresserade av råttor
vet att det finns 14 hanar kvar honor är jag osäker på
detta tror jag inte var planerade kullar utan tjuvparningar men jag kan fråga dem mer exakt
det finns en annons ute på blocket med
jag söker nån mer som sällskap här hemma. maila gärna mer info till widerkrantz@hotmail.com
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
zickan jag skickade ett pm förut om jag minns rätt
japp det är den annonsen har svårt att länka via wapen på mobilen
de 2 som jag har är helt underbara små fina och gosiga killar de har en liten lägenhet och en hel del djur fast de har mindre nu plus att staffan har börjat känna av dem lite (han har blivit lite överkänslig mot dem) men så har de ju haft en liten planerad uppfödning med men alldeles för många arter samtidigt
chin chillor, råttor, 2 möss (de är här hos mig nu) 4 gerbiler(2 finns hos mig och 2 hos tjejen) kaniner, marsvin etc i en liten lgh tycker att jag har mycket i min 3a men de hade mer då vi var där första gången och hämtade 1 ensamråtta 2 möss och 4 gerbiler och de har bara en 1a med stort kök och burar överallt
jag tycker att de råttorna är helt underbara och förtjänas ett bra hem
glömde skriva att de enbart har råttungarna och 2 marsvinshonor kvar av alla djuren som de hade