Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 384 ggr
nagini
0

någon med kull inom 2 månader?

Någon som kommer få en kull inom 2 månader?

har en kompis som är intresserad av råttor igen, hon hade förut, men de dog av ålder.

sen träffade hon mig :P råttgalningen nr1. åså blev hon råttintresserad igen ^^

jag berättar allt jag kan till henne, har sagt åt henne att bli medlem på RIF oxå. hon kan mycket om råttor redan :)

kan grunderna, att de inte ska ha spån, att de ska ha stora burar, osv :)

Hon är sugen på blue och siames, släthåriga, spelar ingen roll om de är toppörade eller dumbo. teckning spelar inte heller roll, men helst inte hooded eller bareback (så mycket färg som möjligt vill hon ha)

skriv jättegärna här(eller pm) om ni har någon kull på g!

Hon får inte skaffa råttor förens om 2 månader, så drf skulle det vara bra om det finns en kull som är klar ungefär då :)

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

zickan
0

Jag har en kull på gång nu mellan min fairfox - mink db och absinthes kiwava silverfawn dumbo. Beräknas födas runt 24sep.

det är även en plan på ungar hemma hos min kompis med hennes hona och min polske burmes hane. ännu på planerings stadiet men det går framåt och kan bli nu snart. Lite knutar som ska kollas upp runt om och funderas på.

Är mest till sällskap då det är många personer som vill ha koll på dessa linjer för ev vidar avel. Så bra kontakt med mig är viktig. Även gällande min kompis kull som är hennes första så jag tar på mig ansvaret men hon föder upp kullen, tar hand om den och senare det som kommer in. Jag vill ha koll på var ungarna hamnar och hur de utvecklas.
All info kommer upp på zickan.org

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Yamii
0

#1 Naginis kompis här, som ville skaffa råttor, vad kommer det bli för färger tror du?

zickan
0

Har inte fått hela kiwavas stamtavla ännu så den kullen är jag inte säker på.

Men stella och badboy kommer troligen endast få agouti och cinnamon i self, irish ev varigated.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Absinthe
0

Kiwava har ingen stamtavla mer än sin mamma som är agouti hooded db, däremot vet jag att det var agouti och fawn hooded i kullen.

Kiwa är inte silverfawn zickan.. han är fawn.. ;P