Rått träff *på fredag*
Nu på fredag, alltså dagen innan utställningen kan de som vill få komma hem till mig. Tyvärr har jag inga sovplatser kvar (vad jag vet just nu) Men ni får gärna komma hit o tjattra o klämma råttor.
Tid har jag inte satt någon ännu. :)
Vi som kommer hittills är: Nicciz, Lancia, Terato, Frejagna.

*VILL* 

naaw :( vi får ha en när du kommer upp också
Om det blir tidigt kanske jag kan komma. Ska till en annan träff vid åtta-tiden.
Ja på tal om det nicciz, vilken tid skall man anlända till salongen? :P

#3 & 4
Ja vad tycker ni är en bra tid då? Mig spelar det ingen roll. Jag vet inte när Teratos tåg är inne, och vampyren Lancia kommer väl vid skymmning ;P Men dörren är öppen hela dagen
Okej, jag och Mich är på Skansen och gör etologiska studier (
) till cirka 15:00 så då åker vi väl hem och hämtar alla grejer och sura djur först och börjar åka sen :)
Jag ska komma och klämma på min sötnos iq och willcox! Vi har värsta special bond dom o ja serru ;)
Vart är det någonstans och vilken tid? :)

#7 Jag bor i Hagsätra, tid verkar i inte komma fram till ännu ;)

åh jag vill oxå jue! men näe ta den helgen du
Jag ska äta tårta o inte tänka ett duuugg på hur kul ni har
Qui dormit, non peccat

Vi tvingar inte dig att fira din födelsedag heller ;) såå ät tårta och öppna paket du bara.. tänk inte på oss som får klara oss själva. Övergivna… bortprioriterade för kalas ;P *haha

Haha jajamen
Ska sända er en tanke när jag frossat färdigt
Qui dormit, non peccat
Jag skulle gärna vilja komma :)
Kommer det ut mer information om vart man tar vägen, tid och sådant sedan? :)

Nicciz - OM jag kommer upp i höst/vinter (högskoleschema från hela helvetet har jag fått) 
Överlever jag veckan o kompis kan ta hund så kanske jag dyker upp på för/eftermiddagen. Skulle behöva en till säck illerfoder och du bor ju rätt bra till :-P
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag lär ju komma framåt kvällen, kan inte ge nån tid men kör igång ni utan mig :>

Jag har bestämt mig för att försöka resa så mycket jag kan på egen hand i helgen. (jag har besvärlig reseskräck). Men tänker att eftersom jag har gott om tid på mig nu så ska jag ge mig fan på att klara så mycket som möjligt på egen hand.
Tänkte ta tåget som kommer till Stockholms C 17.02 och ta tunnelbanan till Hagsätra strax därefter(så fort jag lyckats hitta rätt tunnelbana osv.) så jag räknar med att kunna vara i Hagsätra runt 18 eller tidigare om jag är duktig. Har ju trots allt åkt dit några ggr nu! ;)
Sen tänkte jag faktiskt ta ett tidigt tåg hem på lördagen, klockan 15.30 så planen är att ta tunnelbanan från utställningen runt 14 så att jag har lite marginal att leta rätt på mitt spår och äta lunch på stationen sen. Jag skulle kyssa någons fötter om de vill promenera med mig biten mellan utställningslokalen och tunnelbanan men klarar mig också på egen hand om jag måste. Har som sagt sett till så att jag har tidsmarginal!
Blir det bra att dyka upp runt 18, Nicciz?
Älskar mina stora små vänner..

#12 Kan skicka adress o tfnnr. i pm :)
#13 OM du inte kommer självmant hämtar vi upp dig ;)
#14 Ja du kan ju ringa när du är i kroken den här gången
#15 Kom när du kommer
#16 Du är alltid välkommen :P kl 06 som 18
Hmm ska vi säga kl 18.00 då? Ska vi äta något ihop eller bara ta något lättare senare?

Haha.. hur hämtar ni mig? Luftballong vore trevligt.. fast blir kanske lite kyligt mitt i vintern.. ^^,

vi .. eeh .. det är hemligt ;P det står en stackars bil i garaget. Den behöver säkert luftas 
Det tar en stund för mig att åka dit, så jag kan nog inte vara borta så sent, om jag inte hittar någon att sova hos eller så :P

Humm det lät ju som en trevlig liten date…
kanske kan vara trevligt o få ansikten på folk om inte annat!

Eller så fort mina extraråttor hemma är hos sin ägare igen kanske man skulle haft en egen råtträff, fast alla bor ju i sthlm känns det som.. alla vallfärdar till Klippan då va? =P
Jag har tyvärr bara en soffa att erbjuda som sovplats, annars får ni boka en buss ner som ni har själva och kan sova i.. ;P
(Har iofs gott om golv)

#20 Vart bor du någonstans? Med att det inte finns sovplats menar jag bekvämlighetsmässigt haha golvytor har jag men inte mycket :P
#21 Klart du ska
#23 Nykvarn, 1,5mil från Södertälje sydväst om Stockholm :P

#23 japp är jag någorlunda pigg då så dyker jag mer än gärna upp!
#24 inte långt ifrån mej med andra ord…. jag bor i tälje…

#16, det löser sig nog, tänkte ta mig en sväng till Märsta under lördagen så du kan nog åka med mig till stationen. :>
#25 Jaha ja :D

Puttar med en upprepning ;P
Ska vi säga vid 18 tiden då? Och ska vi äta något ihop? Vad tycker ni?
Jag tror inte jag kommer, mamma var sugen på att följa med på utsällningen dagen efter :P
18 låter bra :)
Ja tycker vi ska snaska ja xD :D
Ååh, jag vill också vara med :(
Har ju bara träffat dig en gång och då hade jag en astronomisk baksmälla (eller var det kanske fylla fortfarande?) så jag minns inte så mycket av den träffen x)
Och sist jag var i sverige var du i karantän :/
Varför kan jag inte bara vara rik?
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Det blir lite kort om tid för mig, så jag skippar det den här gången. De flesta får ju träffa mig på lördag!
Någon som vet om man måste betala Entré på Stora Pet? :O
För att hälsa på behöver man varken anmäla sig eller betala något. Det är bara att kika in!
Stora Pet? :O Är det gratis? ;S
Trodde utställningar alltid tar entré avgift för att släppa in folk! :O
Som besökare tror jag man får komma in gratis på de flesta utställningar :)
Hmm, okej. Toppen :)
Nu puttar jag lite här, nu måste vi bestämma har nicciz sagt! :P
Alltså ni som kommer och vill käka. Vad vill ni äta, stort eller litet, sött eller salt, fett eller smalt? haha
Nej men kom med förslag nu hörrni! skriiv!

Jag äter det ni äter! (pizza, korv, kladdkaka, whatever!) Ser dessutom ut som jag skippar vapyreriet och kommer i tid! Woohoo!