Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1059 ggr
KickanW
0

KickRats, min nya hemsida!

Jag blev trött på min gamla hemsida, speciellt på att hemsidenamnet innehöll mitt efternamn så det kom upp direkt när man googlade på det… Kändes inte så bra av någon anledning.

Nu heter den www.kickrats.webs.com och innehåller i stort sett samma information. Den är dock inte färdig ännu men ni får hemskt gärna länka till den, komma med förslag på förbättringar och/eller bara läsa!

KickanW
0

Kom igen nu, några fler än Cosmonita måste väl ha något att säga? :)

[FrejaGna]
0

Jag tycker att den är jättefin och speciellt sidan med fakta om råttorna är superbra för nytt råttfolk! :)

Om du ville ha förslag kan jag bara tänka mig en rubrik med "så bor mina råttor" där det handlar om just dina råttor, hur deras burar ser ut och så i just ditt råtthem och kanske bild på vart dom får springa av sig, fast iof har du ju bild under faktadelen så det kanske inte behövs :)

Annars en flik med utställnings och tävlingsresultat kan ju vara nåt, och en med olika projekt som du kanske håller på med ibland typ om du får för dig att skapa en råttleksak eller en egen hängmatta eller något själv kan du lägga upp små projekt där, eller lägga upp tips på goda råttmaträtter eller geggor du gjort som råttorna gillar osv. :P

Men som sagt, bara egna ideér och det är sådant som jag har på min egen sida bara därför jag nämde det, jag vet inte Tungan ute Men den är jättefin! :)

teachingbirds
0

Har inte hunnit kolla över själva innehållet så mkt, men det räknar jag med är bra ;)

Däremot är designen ursnygg!

KickanW
0

#2: Tack för tipsen! Jag ställer inte ut så mycket längre så det känns lite onödigt… Men den grejen att ha lite uppdatering om vad jag sysslar med ska jag fixa. Har skapat en ny flik där jag ska skriva en liten uppdatering då och då… Som en liten dagbok.

Terato
0

Din sida är jättetrevlig, Kickan!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

KickanW
0

Nu har jag presenterat två nya småpojkar på hemsidan. Har dessutom börjat skriva "Dagens råtthändelse". Kom gärna med fler förslag på förbättringar!

chade
0

Sidan är jätte fin :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

MangoMelon
0

Jättetrevlig hemsida :)

Du kanske kunde göra en sida med råtträtter? som inspiration till andra :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se