2 råttbebisar önskas, tjejer.
Hej.
Vill gärna köpa 2 råttungar, honor.
Har över 10 års vana med råttor.
De får ett bra hem med stor bur och får vara ute och springa varje dag.
Bor i avesta, men kan åka till västerås, borlänge, enköping hållet, för att hämta dem.
mvh camilla
Jag har en kull på gång, men visst är det du som mailat mig för några dagar sen? Har du fått mitt svar?

Hej.
Nej tror inte jag fått nåt mail av dig. Maila gärna igen :-)
Fick ett i veckan när jag var på gräsö, men tappade bort det när jag läste det i mobilen tyvärr.
mvh camilla

#3 fattar inte?
#4: Veronica (medarbetare) ändrade hennes inlägg eftersom det tydligen ansågs vara spam. Då brukar de passa på att lägga in en reklambanner i stället.
#4 Precis som Kickan säger
Du korspostade och det är inte uppskattat. Sen skriver du en "annons" somkan ge folk mardrömmar. Svara på mitt inlägg i den andra tråden som du skrev i istället.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#6: Ja gud xD Vart tog den tråden vägen? xD
Mvh Nathalie
#7 Den tog jag bort rakt av. Fanns inget rätt i den annonsen så den rök och jag har informerat att hon får skriva om den + att hon gärna får beskriva sin uppfödning…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Rätt gjort! :)
Mvh Nathalie

fast jag har inte skrivit någon annons? Bara den som står längst upp där jag söker 2 råtttjejer. fattar fortfarande inget? Inget som jag skrivit har tagits bort..
Inte du Elektra :) youinmydreams var det som spammade lite men jag hoppas att hon kommer tillbaka och gör om och gör rätt :)

Haha ett till? 
Jajamensan… en gång till..
Varför skriver hon det flera gånger??
Om och om och om igen
Ingen aning… för att jag envisas med att ta bort inläggen? För att vi har gett henne annonsförbud? Vet inte.
Men vi kan ta det som en lärdom till alla.
Att lyssna och ta till sig råd och följa regler är inte en dålig sak. Reglerna finns av en anledning och om man bryter mot dom så blir man straffad därefter :)
Lär man sig detta i ung ålder så slipper man problem i vuxenlivet.
Lär man sig detta i ung ålder.. Hahah! Skulle inte räkna med det :/
//frida
Tack för svaren
Så att ni vet är jag 11 inte 10 år jag fyllde i febuari.Men jag vet jag är ung.
Det är mina råttor med Vera och Vega dom är blir två månader idag
#20: Dom pratar nog inte om dig utan om hon som bryter mot reglerna hela tiden :)