räddare har jag nog aldrig varit.
jag skulle städa buren och tog bort gallret. som vanligt så ska stina hänga fast i gallret medan jag lyfter bort den :)
Men så ska jag flytta på lotta. Jag petar lite flrsiktigt på henne så att hon ska vakna men ingenting händer så jag peter igen. och då välter hon! men fortfarande inga tecken på att vakna. jag fruktar det värsta och börjar lyfta henne samtidigt som jag pratade med henne. och jag känner ingen puls.
jag lyfter henne till örat för att lyssna om jag hör något och då bhoppar hon upp på mitt huvud.och klättrade ner flr magen till soffan. där började hon springa runt som vanligt och busade mellan kuddarna.
men usch vad rädd jag var att hon hade gått bort.
är det normalt att de sover så djupt? eller är det symtom på någon sjukdom?
är inte speciellt orolig nu när de springer runt men det är bäst att vara säker :)
Ålder föder inte visdom. Eftertanke gör det.
Värd för Trackmania iFokus och medarbetare på Hemsidor iFokus
stackars dej
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
uch då.
Ja, mina gammelhanar lurar mej då och då, Zingo har förmågan att verka väldigt död, till och med när man tar i han, en gång hängde han bara som en vante jätte länge men så öppnade han ögonen tack och lov.
Min blogg: SweGizmo.se
Inte varit med om det just med råttor.. Men med ödlor! Det är läskigt oavsett djur.