Snabb hjälp med furet tower!
Hej!
Vet att det finns en miljon trådar om detta redan, men jag behöver få monteringsanvisningarna till furet towern snarast möjligast!
Vet att det är många här som köpt just den här buren den senaste månaden, så nån har väl dem sparade?
Om ni kan scanna in den, ta en bild på dem eller vad som helst vore jag tacksam!
Svar till min mail lonigirl90@hotmail.com eller här!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Jag kan förklara annars
den är logisk. De gröna vinklarna ska in i alla hörnoch låsa fast gallret
Var två när ni sätter ihop den.. det blir bängligt annars
In med gallerdelarna i dom runda plaststavarna
på med vinklarna och tryck så det klickar fast
knäpp fast dom avlånga små plastbitarna på taket först och sen på gallret
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ska gallret kunna kilas in i plaststavarna? Jag fattar inte .. Vi är två men inte hur länge som helst..
Om nån kan förklara grundligt eller skicka anvisningar så blir jag glad.
Har inte anvisningarna kvar
Ja gallret ska gå in i plaststavarna
Och vinklarna är till för att hålla ihop allt
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
OK jag kom på hur man får in gallret i plaststavarna. Men, ska man lägga övre vinklarna på efter att man fått ihop hela skitet eller hur ska man göra? helt lost nu ..
Vinklarna sätter du på när du stoppat in alla galler. Annars blir det väldigt bökigt
HAH nu fick jag den :D