Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 553 ggr
urfaren
0

Två underbara råtthonor bortskänkes pga allergi

Nu går det inte att blunda för det längre. JAg är allaergisk mot mina sötnosar. Det är två råtthonor som är ca 6 månader gamla. De kommer från uppfödare, en black hooded rex och en beige. Då jag inte har kunnat gosa med dem på ett tag är de lite skygga, men ändå underbart snälla.

JAg bor i Halsmtad, men kan transportera dem kortare sträckor mo betalning. De är gratis då jag bara ser att de får komma till ett bra hem. Bilder kan mailas vid intresse. maila till lina.bergman@lida.st

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Allamej
0

Snälla, fyll i uppgifterna så gott du kan enligt denna mall

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

urfaren
0
  • födelsedatum Rex: 20090515 beige: 20090404
  • färg, teckning o hårlag Rex black hooded missmarked rex Beige: beige roan
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)  Rexen: 10  beige: vet inte
  • faderns namn, födelsedatum, vikt rexen: Porlarmarkens amarula och beige: Strumpan
  • moderns namn, födelsedatum, vikt Rex: ursula beige: angel
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Allergi
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Rexen är framåt och en gullig liten mystjej beige: är lite mer tillbakladragen
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Gratis, ingen är reggad men stamtavla finns
  • ort där råttan/råttorna finns Halmstad
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) lina.bergman@lida.st

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Allamej
0

Tack :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Inlägget är låst för nya kommentarer