Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 552 ggr
Allamej
0

Är så otroligt glad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är kanske lite OT men samtidigt inte :)

Jag vann just en auktion på ebay som jag velat vinna länge!

Det är en handskuren amulett i jade med…

Råttor på!

It brings good luck and fortune

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Katrin82
0

Vad fin! Vad fick du ge för den??

Allamej
0

Håll i dig…

0.99 $ Förvånad Alla andra som brukar vara som hökar på dom amuletterna hade totalt missat denna och då fick jag den :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Katrin82
0

Oj!! Men gud vad kul! trodde ju verkligen du hade fått öppna stora plånboken nu..hehe Tungan ute

När det är något man veerkligen vill ha, så kan ju pengarna lätt försvinna iväg, och när det gäller auktion så kan det bli att man bara bjuder på…är så för mig alla fall..

Allamej
0

Jo jag hade räknat med att det skulle vara dyrt men när det inte blev det så .. *happy*

Itchy
0

gud så vacker :O

vet du hur gammal den är ???

You can't spell Bitchy without Itchy

Allamej
0

Inte den blekaste, jag funderar på att fråga säljaren men den är inte ny direkt… men jag är bara glad om jag får hem den, kan rena den och ha på mig den :)

[manda94]
0

Åhh, den var jättesnygg!

Itchy
0

sitter och dreglar över alla andra stensmycken med råttor på nu ^^

You can't spell Bitchy without Itchy

Jinaum
0

wow vad häftig. Aldrig sett en sådan förut! Eller liknande för den delen.

Dressan
0

Förvånad men nu vill jag ju också ha en :P

Grattis ;) den är sk*t fin

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Terato
0

Å, gud så fin! Lyllos dig! :D

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Anvariel
0

Coolt!! En sån vill jag också ha! Grattis! :)