Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 537 ggr
Absinthe
0

Söker fodervärdar

Jag skulle väldigt gärna vilja hitta några duktiga fodervärdar som kan tänka sig att ta emot råttor som jag eventuellt vill ha kvar avelsrätten på, därför jag vill ha fodervärdar.

Det är inte till någon specifik kull eller så jag tänker på, utan jag vill ha fler fodervärdar som helt enkelt vill vara ett kärleksfullt hem till goa råttor, som jag kan kontakta om jag skulle behöva placera ut en råtta vid nåt tillfälle.

Skulle du kunna tänka dig att vara en fodervärd så skriv gärna ett PM till mig, eller ett mejl. Jag vill ha en mindre uppsats om dig och din råtthållning/råttvana.

Jag kräver inte att man ska vara expert, men det är ett stort plus om man har råttvana och är uppmärksam på råttans beteende och hälsa.

Det vore toppen om du bodde i skåne, själv bor jag i Klippan 3 mil utanför Helsingborg, annars kan jag alltid tänka mig att fodervärden får bo var som helst i landet, om det är råttor som kanske inte ska gå i avel av någon anledning men ändå funkar felfritt som sällskapsdjur.

Det är aldrig frågan om 10 djur eller så, det är enstaka individer kanske en eller två gånger om året som söker fodervärd.

Var inte rädda för att ta kontakt, jag är väldigt trevlig och uppskattar all hjälp jag kan få som uppfödare.

Ni kan även nå mig på hackerfreerats@live.se i värsta fall får ni gärna smsa också på 0700 431 974, dock föredrar jag mejl. Skrattande

Absinthe
0

Just nu skulle det sitta fint med folk i närheten av Klippan som skulle vilja ställa upp på att ganska akut kunna ta hand om några råttor under en tid. Det är väldigt viktigt att de bor i närheten av Klippan tyvärr, men hoppas ändå att det kanske finns någon som man kan lite på, eller om ni känner någon ärlig och pålitlig person som skulle kunna tänka sig att ställa upp under en tid.

Detta sköts via PM till mig, eller mejla mejlen som står i #0. Glad

zickan
0

ja hade du bott närmare så

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.