Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 764 ggr
wintermynta
0

Alex & r8 Paprika i radion

I somras var det en reporter här och intervjua min son Alex. Ur har en serie som heter husdjursradion och dom vill prata om råttor.
Hoppas länken fungerar:
Husdjursradion

Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

silverorm
0

Satt nu inatt o lyssnade.. vad gullig han är din pojk!Kyss Går i sin mors fotspår måntro..??Flört

[FrejaGna]
0

Jättesöt och duktig var han! :D

SweGizmo
0

kunde inte lyssna:( kommer inget ljud.

Min blogg: SweGizmo.se

Raaata
0

Va duktigt :)

dogpoo
0

sött

Terato
0

"Det är nämligen så att Alexanders mamma föder upp råttor" Haha :P

Gud vad duktig Alexander är! :D Han är en sån underbar pojke. Det är skitkul att höra att han kan så mkt om råttorna också.

Åå, Alexanders diplom! Det såg jag hemma hos dig sist, gud vad berörd jag blev av det.

Tyckte det var ett väldigt bra program, faktiskt! Ska kolla upp denna Sverre Sjölander lite mer faktiskt. han verkar ha bra koll på brunråttan och kanske har skrivit något kul!

"Nej, råttor i sig är inte ett dugg äckliga, de är precis som alla andra däggdjur. Tama råttor är väldigt trevliga sällskapsdjur tycker jag, roligare än kaniner." /Sverre Sjölander, Professor i Zoologi

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Jinaum
0

hahaha "Tycker du att ni har för lite råttor här?"

"Ne 30 räcker". Det fick mig att sitta å fnissa lite faktiskt för det lätt som världens normallaste sak, 30 råttor är ju jätte vanligt tal :P Vad sött :)

Terato
0

Hahahaha, ja!

teratos.r8or.se

Nicciz
0

Sööööt !!! Kyss

men jag tycker inte att veterinären är klok Oskyldig

Absinthe
0

Nae, jag reagerade på att de kan leva på bara råttpellets.. blev jag lite fundersam över.

Men gillade reportaget annars.. ^^,

wintermynta
0

#1 Jo han kommer nog gå i mina fotspår. Han äger redan två råttor fniss.

#7"Ne 30 räcker". Det fick mig att sitta å fnissa lite faktiskt för det lätt som världens normallaste sak, 30 råttor är ju jätte vanligt tal"

Ja jag tänker inte på att folk kan tycka att det låter mycket för det är som du säger, 30 råttor är inget ovanligt. Gruvar mig lite för att låta mina föräldrar lyssna . Dom vet att vi har många men inte så mångaSkrattande

Jinaum
0

#11 haha jag blev mest förvånad över att man har orken att skötta om alla. Men samtidigt är det väldigt beundrans värt!

C0IN
0

Haha :). Vad kul ;D Och Alexander är nästan lika gammal som mig ^^. Jag är 11 ;)

Bim
0

Åh vad kul! :D Han var jätteduktig! :) Kul att lyssna på det här.

Odette
0

"den är lite krypig och gullig" hihi va sött sagt :-D

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette
0

" här har vi två råttor.. här har vi en till.. där har vi också en råtta.. den här heter Kungen" ååå va sött,, jag ser det framför mig *fniss*

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

wintermynta
0

#12 För mig skulle det inte fungera utan stöd från min underbara sambo men även barnen. Sen gör det mycket att jag är heltidssjukskriven annars skulle det bli svårt att få tiden att räcka till.
Kan berätta att jag läste alla kommentarer idag för alex och han bara myste. Han är så stolt över Paprika och hennes små bebisar som nu vuxit upp. Vi behöll en av dom som Alex själv valde och han är så mån om den lilla.

Dressan
0

Men gud vilken söt son du har :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Raaata
0

Naw :) #17 tror du att han fortsätter med råttor när han blir stor? :)

SweGizmo
0

Nu kunde jag höra den:) mycket gulligt:)

Min blogg: SweGizmo.se

myismyname
0

Haha, "Jag blev sk… jätteglad" xD

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Adina
0

Haha, vad sött ;)
"Detdär är iallafall Kungen som har dumboöron, - Kungen?
- Ja han är kungen.
- Vaddå är han chef?
- Nej han heter bara Kungen."
Hihi :)

Terato
0

Gud vad bra förresten med barn på det sättet som kan hjälpa till att aktivera ens råttor.

teratos.r8or.se