Nuki nuki nuki
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Omg, jag var ju tvungen att göra en film till Nuki, han har ju en helt egen sång *lol* adressen till den på youtube är; http://www.youtube.com/watch?v=ueujHNHj0as
men jag klistrar in den här så ni kan kolla direkt, den är inte så avancerad men rätt söt ;o)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

haha fyyy.. jag fick låten på huvet XD
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Haha bra låt :D den fastnar i huvet och nu kommer jag gå och sjunga nukinukinuki hela dagen :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

hihihi…..vaaa söööttt!!! *pussa på* :)

hihi=)
Qui dormit, non peccat
Hahahhahahaa, jag kommer oxå gå å sjunga nuki nuki nuki nu! Han e ju så ful så han blir helt bedårande! Särskilt på bilden när han låg på sidan å sov!!

Awwe jättegullig video, har också låten på huvudet nu xD haha .. Bilden som jag tyckte var sötast var den "OMG..I'm really having a bad hair day!!" :D Jättesöt !
Dundersöt video!
Nu går man här o nynnar på "nuki nuki nuki"…
Precis som alla andra här har även jag fått låten i huvudet, haha. Ursöt video! :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Äntligen bilder på en hårlös dumbo o så sööööt den är
Stört skön råtta,hemsk låt man glömmer ingen av dem
Kul kärleks förklaring till den lille söte alien råttan.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
haha nu kommer jag gå runt och sjunga nuki nuki sweeter than a cookie xP!
hahaha, min sambo va galen på mig igår kväll bara för att jag gick å sjöng på den :P

Bara älskar den!
va söt video nuki nuki nuki ….

Nuki, nuki, nuki… O.o snacka om att den sätter sig x') Jättefin film ^^
I after school play on my computer, my nuki never lose my mouth even on the playground rollerellecoster i never take my nuki out. Nuki, nuki,nuki how i love my nuki it´s mine utill the end, Nuki, nuki,nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend, nuki, nuki, nuki how i love my nuki, it´s mine untill the end, nuki, nuki, nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend, Nuki, nuki, nuki how i love my nuki its mine untill the end, nuki, nuki, nuki sweetheart and a cookie i share it if you are my friend. All around the world places i shuld work, mu nuke never lose my mouth, big and strong I be when i grow up, i will never take my nuki out. Nuki, nuki,nuki how i love my nuki it´s mine utill the end Nuki, nuki, nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend, MAMA NUKI, PAPA NUKI, untill sese unkel claus,granma NUKI, granpha NUKI,cykel NUKI, miky mouse. Nuki, nuki,nuki how i love my nuki it´s mine utill the end, Nuki, nuki,nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend, nuki, nuki, nuki how i love my nuki, it´s mine untill the end nuki, nuki,nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend, Nuki, nuki,nuki how i love my nuki it´s mine utill the end Nuki, nuki, nuki sweetheart and a cookie, i will share it if you are my friend
det var jobbigt men ändå :P lite stavfel och sånt karnske men dom spelar nintendo wii i samma rum :P och så har jag dyselexi :P det kan ja skylla på

De är så söttt!!! Måste kolla igen!
haha, sorry folks!! jag håller med, låten sätter sig direkt ;-D va kul att få se texten till den här också, måste höra på låten igen nu då så kan jag läsa texten samtidigt.. men ja, det är en stört skön råtta och som någon skrev här ovan så är det väl en råtta/film som man kommer ihåg. Hoppas jag,, mouhahaha X-D
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

nuki nuki nuki la lalala la ;)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Haha, coolt att han har en egen låt ^^, Nu har jag fått Nuki Nuki Nuki på hjärnan ._.
hihi ja det är jätte sött att han har en egen låt.. det är det inte alla som har *naw*
_
haha fy :P som dom andra säger den sätter sig xD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

De på mitt jobb älskar lille naken fisen o går o nynnar Nuki nuki numera har hjärn tvättat dem hi hi!
Fast en kille kunde bara se två bilder sen klarade han inte mera ska inte säga vad han tyckte om lille söte Nuki, de andra älskar honnom framför allt bilden med en dålig hår dag
Gosa med snyggingen från mig

Din Nuki är bland det charmigaste jag sett. Har aldrig varit något stort fan av nakenråttor men nu tror jag att jag har ändrat mig! 
Nä men gud,, har du trackaserat dina arbetskamrater med den också, det var väl att ta det snäppet över gränsen *skrattar* Nä det är kanske svårt att inte tycka han är söt- men en del klarar av det också. Smaken är som baken-delad! och det får man vara beredd på om man ska ha djur som inte faller in andra i smaken, men åter igen, vem skaffar djru för någon annans skull.. inte då jag ;) å han är helt underbart seg i huvet denna råtta, bara älskar hans mentalitet!
_
Betyder Nuki något speciellt???
Alltså det måste ju betyda något.. dom sjunger ju i texten "my Nuki never leaves my mouth" så.. kanske nåt man kan äta? :-D ingen aning faktiskt, äre någon som vet så upplys mig gärna, jag vill också veta :-)
_

nuki betyder napp
You can't spell Bitchy without Itchy
hehe söt råtta och rolig låt somfassnar
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
HAHA så jävla bra! Låten äger ju x'D Och skit söt råtta!
#27 haha, okej! Då behöver jag inte fundera mer över det :-)
jo låten fastnar direkt.. nuki nuki nuki.. how i love my nuki.. tralalallalala ^_^
_
R.I.P Nuki och Odix… de somnade in idag, Nuki blev 1 år och 7 mån. Odix (pälsad) skulle blivit 2 år i september.. saknar er redan ..!!
_
Bara för jag nu har den på hjärnan… ska alla andra i min omgivning också lida :P Den e ju så söt! nuki nuki nuki..

Snyft ha det bra små söt nosar på andr sidan regnbågsbron
#33 ja,, det är ju livets gång tyvärr. men trots att råttor inte blir så gamla, så måste jag ändå säga att det är värt det. tiden man får med dom överväger vemodet när de åker..
They will always be in my heart ^_^
_
Vila i frid sötisar!
Och tröstkramar till dig.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
vila i frid<33 :'(
Jag beklagar vännen
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor