Råttor iFokus

Råttor

Etikett: presentation
Läst 755 ggr
[FrejaGna]
0

lite nya bilder på tjejerna/presentation

Jag har två gånger nu glömt att lägga ut en liten presentation när jag fått hem råttor, så nu lägger jag helt enkelt ut lite bilder på alla tjejerna fast dom bott här rätt länge nu ;P Alla trivs så bra tillsammans, en fin liten flock :) Och vi kommer allihopa till stora pet så vi kanske ses där Glad

Så nyast tillskott först, här kommer bilder på lilla Gebo, eller Klara-Klorin som hon kallas här. :) Från Nicciz runkull, hon har blivit så fin :P

Cool ögonbild ;)

Putsa :)

Nyfiken

Mm jordgubbar!

Sen kommer lilla Fashion, eller High Fashion Hoodie, lillan med rådjurstecking :D

Också fint öga

"Vad är det som händer?"

Söt

Hennes söta "råddjursteckning" :P

Sen har vi lilla Berit, Swansong for a Raven, som jag fött upp själv, så hon är ju självklart min lilla bebis KyssTungan ute Har blivit så stor så, stor, tjock och avslappnad som sjutton :)

Tittut!

Sötnos

"Sa du nåt?"

Det är lååångt upp!

Sen har vi en av gamlingarna, Selma, eller Shannaras Selma, som egentligen skulle paras, men nu vart det inte så, så hon får fortsätta vara sitt nyfikna, busiga, utforskiga, galna jag. :)

Och så äldst i flocken, lilla Gna. :) En liten "vanlig" djuraffärsråtta, liten och tanig när jag köpte henne, och medföljande mycoplasma fick jag från djuraffären såklart (som hennes syster led av hela sitt liv), men det tog hon sig igenom, och visade sig vara en av dom goaste råttor jag träffat, och så har hon ju fått två hederspris i petutställningar för underbar päls och typ *stolt* en underbar sällskapsråtta helt enkelt :)

SötGna

Putsa

Där var dagens fotografering, inte så proffsig direkt men ni får stå ut :P Sen får det bli nya bilder när jag får hem lilla Aphrodite från MangoMelons månkull! Glad

MangoMelon
0

Åh vilka sötingar du har ^^ Underbara bilder du tagit också :)

Har du fått hem lilla aphrodite redan? Hon är ju som sagt hos Zickan i Virsbo om du inte har fått hem henne och jag missat nåt :P

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

SweGizmo
0

åh gud vilka sötingr:D

Min blogg: SweGizmo.se

[FrejaGna]
0

tack:)

#1 nope har inte fått hem henne än, kom nyss hem själv :P Tror det blir så att jag får henne nästa vecka när Zickan kommer till Stockholm om vi kan ordna det då ^^ :)

Jinaum
0

vilka små sötnosar! Gud vad jag blir sugen på å skaffa fler råttor. Men skall göra en slags mini räddaktion hemma hos en kompis först samt i min egna bur :P

Nicciz
0

Sötnosar!! Skönt att du trivs med Klara