Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 907 ggr
[MaNo]
0

Känd råtta

haha! jag var med mina vänner i staden och hade me Muffin min råtta och for in i ungdomsbussen, en buss där unga får hänga å det fins dator, tv och guitar hero :D iallafall så såg dom som arbetade där muffin och började gulla med henne å ta bilder ^^ så nu finns hon på doms hemsida :D
snacka om kändis ;)

http://www.webbop.fi/start/

[MaNo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bilden kom visst inte med :O

teachingbirds
0

Förlåt, men språkpolisen i mig kan verkligen inte se "doms" utan att få krupp. Deras heter det! ;)

Jinaum
0

va häftigt! stället i sig låter häftigt med :) att du fick ha råttan där inne med!

Här där jag bor får jag bara ta med råttorna in i cambridge butiken. Dom får alltid åskådare där :P

[MaNo]
0

#3 ja, man kan traska in typ varsomhelst och folk bara börjar gulla med råttorna :D
Fast sen bajsade muffin på bordet …Skäms men ingen brydde sig om det och dom plockade bara bort det :D

Jinaum
0

haha ja.. Man kanske borde ha en liten hund bajs påse å samla bajset i då för å verka extra duktig rått ägare ;)

[MaNo]
0

joo men hon brukar normalt inte bajsa, fast jag tror hon blev lite nervösglad av så mycket uppmärksamhet ^^ hon ääälskar uppmärksamhet! :D

SweGizmo
0

kul:)

Min blogg: SweGizmo.se

teachingbirds
0

Låter jätteroligt! Brukar det vara mycket ungdomar på den där bussen?

Bim
0

Vad kul! :D

[MaNo]
0

#8 njaa.. om man kommer brukar dom flesta gå och om nån annan kommer brukar man själv också gå eller så blir man kompisar :D