Hemmabygge säljes!
Töserna har fått ny bur så, jag har en bur som står utan användning!
Det är ett rejält hemmabygge som håller för det mesta.
Haft det i snart 1 år åt mina töser. Och den luktar inte!
Har även haft undulater i den. I ca 2 år. Men den renoverades där i mellan.
Alltså många lager lack. Rengör man buren och lägger in en ny plastmatta (tjocka råttan tyckte den som låg i denna innan var jätte rolig att tugga på !). Så tror jag inte det ska vara några problem att ha den i två år till.
Skulle tro att kanterna skulle behövas silconas. Jag har scpaklat under alla lager lack. Men det har slitits ut.
Jag har gjort hål i gallret för jag satte dit ett fågelbad. Men någon händig kan nog göra en ny dörr!
Buren är ganska stor, 3 dörrar och står på låsbara hjul. Inte så tung. Om mina gamla måt är rätt så är den är 80 cm bred x 55 cm djup x 85 cm hög.
Här är en länk där jag gjorde vid buren. Finns mer bilder där med. Ska finnas fler bilder på den här på forumet! ;) http://rattor.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=6804f2c2-512f-422e-b31e-85a35aa1f451
Vill bli av med den fort. Så ge mig ett bud.
Buren är rejält rengjord med bakteriedödade.
Mejla mig på Landinemma@hotmail.com eller sms:a på 0761-657018. Svarar oftast inte på nummer jag inte känner igen så sms:a!
Buren finns i Vellinge. Kanske 2 mil söder om Malmö.
fräck bur
Min blogg: SweGizmo.se
Säljes för 200 kr om den hämtas nästa vecka.

Det var ju nära mig :O Synd att jag inte får ha råttor x'(

jag kan vara intresserad. Vilka är måtten?
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

ah läste här sedan :P
Finns det möjlighet att få fraktat en bit närmare halmstad?
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
Kan köra den till malmö, kan dock inte fixa längre! Kan sätta den på ett bussgods om det skulle behövas, men då får du så för frakten! :)
100 kr! Behöver bli av med den! :)