Finast råttunge-bild.
Jo nu tänker jag starta en tävling ;)
Den går till så att man ska lägga upp 1 bild på sin råttunge (får inte vara över 5 mån på bilden) och då får andra medlemmar rösta i nästa tråd som kommer när alla bidrag lagts in, när 3 råttor utsets till final bestämmer jag vem som vinner :) Priset till vinnaren är äran!
Den 5 Augusti får inte fler bidrag läggas in!
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

2# AWW! <3 Blev helt kär ! <333
1# hehe ja ser lite "morgontrött" ut. men skit söt!
3# Väldigt vacker ;)
#3 söt fossing^^ hihi
Min blogg: SweGizmo.se

#4, #5 Tackar :P
Bidrar med Wishmaster, på bilden nästan 2 veckor gammal :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#4 tack säger Troya lite generat
Dock är hon tydligen inte vad som kallas nakenråtta, men hon är min lilla nakenfis ändå 
Åh vad alla har söta bäbisar! Jag tycker alla borde få vinna!

Så söta små bebbar :)
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
9# Gud vad underbar!
Bara en fråga: Ska alla få rösta i denna tråd eller ska man göra en ny med alla bidrag?
Man brikar ju göra en röstningstråd med bilder och röstningsalternativ :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
13# Okej :) Men skulle nån kunna fixa alla bilder i en bild? så det inte bkur så rörigt att rösta.
Ville bara säga att jag skrev fel ang hur omröstningen går till så nu skriver jag det rätta:
1: Jag väljer ut 4 råttor som går vidare till nästa tråd(omröstningstråden)
2: Sen röstar ni medlemmar fram en vinnare
Kram Emina
Då får du gärna dra ur min bild. Tycker sånahär "tävlingar" där skaparen själv väljer ut några bilder till "final" är rent ut sagt skittråkiga och allmänt orättvisa, så det finns ingen som helst vits med att "konkurrera" med folk som kanske vill ha en chans.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#16 jag gjorde såhär eftersom jag kan inte lägga upp 20 bilder i en tråd. Och jag kan inte sätta ihop alla i en bild för det blir förmycket. Dessutom har du ju stor chans eftersom det är en fin bild med fin råtta. Om du vill att alla råttor ska komma med till omröstningstråden får du göra tråden. Nu eftersom det bara är 2-3 dagar kvar och bara 6 kommit med kanske vi gör som jag sa först men om det blir mer än 15 råttor gör vi mitt andra förslag.
Jag kan göra ett kollage med bilderna, om det är det som är problemet!
19# Jo det är det som är problemet. Okej tack! Efter 12.00 får ingen lägga in mer bidrag och då KickanW kan du ta bilderna som kommit in före 12.00 5 augusti.
Nae, inte riktigt. Jag tycker helt enkelt att det blir alldeles för partiskt när en enda person ska sitta och välja ut ett fåtal bilder som öht har en chans att vinna. Då är det inte kul, och tävlingar ska vara kul tycker jag. Omröstningar hör inte ihop med en enda person som bestämmer över bidragen.
Hade jag läst ordentligt innan jag la in bilden (what can I say, ibland hänger inte hjärnan med) så hade jag inte lagt upp den öht, av samma anledning som nu. Det är för partiskt, och det är rent ut sagt skittråkigt.
För övrigt är det inte alls svårt att fixa flera alternativ utan att lägga in alla bilderna i samma inlägg. Det kallas att länka…
#21 Jag vet inte hur man lägger upp så här som #9 gör. Hur tycker du tävlingar ska vara då?
Kort och gott antingen en omröstning där precis alla kommer med, eller en omröstning där flera personer väljer ut flera bilder som går till final så det inte bara blir en enda persons favoriter. En enda persons högst personliga smak har liksom ingenting med omröstningar att göra, det går inte ihop.
Och ja, jag har fattat att du inte vet hur man gör. Det är därför jag skrev att man kan länka. Bara aatt kopiera den här trådens adress och låta folk kolla på bilderna här istället, svårare än så är det inte. Eller så frågar man helt enkelt hur man gör.
Ricko varför anser du att det blir jobbigt att göra ett kollage med så många bilder när du innan har frågat mig om jag kunde göra det eller har du ångrat dig om det?
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
#24, glömde bort vad du hette, så jag gav lixom upp letandet efter ett tag. Därför sökte jag efter en ny som kunde fixa det-
du kunde kollat i tråden där du skrev till mig i ju men men
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

#27 Åhh! Jag dör vilken sötis!
Love- eller KickanW ni kan fixa omrötsningstråden nu ;)

Lycka till allihopa!