Bebis från SERIÖS uppfödare
Finns det någon SERIÖS (ni vet nog vad jag menar med tanke på den senaste tidens diskussioner här) uppfödare här på råttorifokus som har eller snart ska få en kull med bebisar?
Jag är ute och letar efter en liten tjejbebis som ska bli "lillasyster" till mina råttor Maxi och Mynta. Vill gärna att hon ska vara släthårig men annars spelar färg eller öron ingen roll.
Hon kommer att komma till ett livslångt kärleksfullt hem med stor bur (130x60x40), möjlighet till att springa lös flera timmar om dagen, bra varierad kost och garanterad veterinärvård om hon blir sjuk.
Om ni har eller planerar en kull eller vill tipsa om någon annan som har en så skicka ett pm eller maila :
marialundgren81hotmail.com
Tack på förhand! 
Jag vet flera stycken. Dessa har dock inte svårt för att bli av med bebisarna så de letar inte köpare till dem. Oftast är det köparen som får leta säljare - Inte tvärtom.
Lycka till!

Mitt tips är att du kollar på SRS Uppfödarlista. Både Ladugårdens och Shannaras har kull nu. Lycka till :)
hur länge kan du vänta på en bebis och vart bor du? Silverorm (maria) ska snart ta kullar på några av sina honor.
Min blogg: SweGizmo.se

Jag bor i Trollhättan. Har ingen panik att skaffa bebis men vill göra det inom ett par månader i alla fall. 
#4 kontakta Silverorm här på RIF:) hon har bra djur och sammarbetar med en del bra uppfödare som är seriösa.
#6 Beskriv din uppfödning, din avelsetik och dina mål :) Berätta gärna om föräldrarna också :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Youinmydreams: Jag undrar vad du menar med seriös, eller vad du tror att Mia menar med seriös. Jag tror nämligen inte ni tänker på samma sak. Jag tror i alla fall inte att du och jag menar samma sak när vi säger seriös. Berätta gärna :)
jag har en russian blue tjej som ännu söker hem. inte hittat nått vettigt åt henne ännu. kommer ur min gutekull. släpper henne endast om det känns rätt, vill ha bra kontakt med nye ägaren. ska inte avlas på. men fungerar bra som sällskap/utställning. srs reggad.
men om jag anses seriös är upp till andra att bestämma. finns på pm om det är intressant att veta mera.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tack för alla erbjudanden!
Har nu tingat en liten tjej hos Wintermynta (Mia) som kommer hem i slutet av augusti! 
#10 grattis:)

#10 Bra val! Kommer säkert bli super, då gissar jag på att du inte är intressserad av någon från mig? Har inte hört av dig sedan senaste mailet..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..