Stockholm - Göteborg
Någon som ska åka Stockholm - Göteborg i slutet av augusti och som kan tänka sig att ha en råttbebis som sällskap?

hej!
Jag ska till göteborg i slutet av augusti och kan ta med en liten fis i bilen om det inte är allt för mkt strul och jobb från min sida (han får lämnas hos mig och hämtas direkt i göteborg med andra ord)
Då kan jag hjälpa till!

Tack! Det vore ju super! Kan du kontakta mig när du vet datum och tid? Det är ingen brådska. Jag behöver inte veta än på ett tag. Mitt telefonnummer är 0733-702006

Jag vet ännu inte vilken tid men jag åker ev. ned den 27e aug..
tid vet jag inte förrän några dagar innan!
Jag har himla dåligt minne och glömmer lätt bort saker, om du vill ha hjälp av mig så får du kontakta mig och påminna mig. Annars löper det stor risk att jag glömmer bort det. =)

Ok, det fixar jag!

Jag kommer att åka upp till stockholm på styrelsemöte den 22 augusti. Tar gärna med mej lite sällskap på tåget om möte kan ske på centralen.
Stora pet är den 10 augusti tror jag, några andra från gbg kanske ska åka o kan ta med??
Min blogg: SweGizmo.se
#6 Är det ej 12/9?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

nu har du fått allt om bakfoten Gizmo… :) Stora Pet är i den 12 september. Men det finns nog plats för råttbarn då också
#8 haha^^ 12e då da… jag visste iaf att det inte var den 11 iaf;)
Min blogg: SweGizmo.se