Bli medlem på srs, Hur?
Okey. Sitter nu här och försöker klura ut hur jag blir medlem på srs.. Någon vänlig själ som har lust att förklara? :)
Mvh Nathalie
På startsidan på SRS så står det Medlem i vänsterspalten.
Klicka på den så står det:
- bli medlem
- reg. tamråtta
- avreg. tamråtta
- reg. uppfödning
Sen gör du så här:Sverige: Huvudmedlem 200:-/ år; familjemedlem 25:-/år
Övriga Norden: 250:-/ år
Europa & övriga världen: 300:-/ år
Medlemskapet gäller kalenderår; om avgiften betalas in i oktober, november eller december gäller medlemskapet från inbetalningsdag tom den sista december året därpå.
Medlemsavgiften betalas in på: Pg 490 34 84-6 (SRS)
Ange på avin: Namn, adress och ålder på den person/ de personer som medlemskapet avser.
Klart :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Du gör som det står!
Välkommen ska du vara!
Om jag betalar nu så räcker det bara till årsskiftet, rätt?
Mvh Nathalie

Du betalar för ett år. Med andra ord till augusti 2010 
#4 Nej, betalar hon nu gäller medlemskapet det här året, till och med december. Om hon väntar till oktober får hon däremot fullt medlemskap för 2010 också.
//frida

Bli medlem nu, Falurven så kan du ansöka om att få regga din uppfödning nästa sommar!
Det krävs 12 månaders medlemskap för det.
Älskar mina stora små vänner..
Ja nu har jag skickat pengar iaf :) Ska bli nice att kunna registrera sina kullar från och med nu!
#6: Hmm ja. :> Jag har inte bråttom med det iaf :D
Mvh Nathalie

Underbart! :D
Tycker absolut du ska göra det. Blir coolt att kunna köpa Falurvenråttor i framtiden. 
Haha! Ser det framför mig. Mina rådisar kommer få falukorvöknamn xD
Mvh Nathalie

Hahaha! Nä, men tänk dig Falurvens Jasmine. Ganska gulligt!

#5…haha…tack för det! Var så säker på det. Jag bara betalar och ser glad ut, hehe…