Någon i närheten med råttbebbar? :)
Hejsan, jag undrar om det finns någon i Hudiksvall-Sundsvalls trakten som har råttbebisar/uppfödning?
Skulle vara så roligt att få komma och "besöka" och se hur "råttfamiljer" bor.
Jag är rätt så ny råttägare, och inte så väldigt haj på råttor. Har en s.k nybörjarråtta nu :)
Har du inget emot lång körning så kan nog både jag och Sockerråttan visa hur våra bor
Och ett snabbt tips :) Man ska alltid ha minst två råttor :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Du kan få hälsa på mig och mina råttor någon gång även om jag inte har uppfödning, inte just nu dock eftersom jag är på semester.
Bor utanför Hudiksvall.
Jag bor ju i hudiksvall med alla mina råttor :> Eller ja, iggesund närmare bestämt.
Mvh Nathalie
> #1 "Snabbtips"-Anledningen till varför jag endast har en råtta, är för att han inte går ihop med någon annan. Har provat en massa, men det funkade inte. Så uppfödaren har sagt att det är ok, även fast råttor egentligen är flock-djur :)

jag kommer få råttbebisar om ca 1-2 veckor =)
Finns i Eskilstuna!

Hej!
Jag har precis startat en uppfödning. Har två flockar här hemma. Har precis släppt ihop två råttor på parning så förhoppningsvis finns här ungar om tre veckor.
Finns i Delsbo (innanför hudiksvall)
Vill du komma och kolla så hör bara av dig.
Skriver ut min hemsida även om råttdelen inte är spec uppdaterad ännu.
djurenikila.weebly.com
// AnnSo