Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 534 ggr
Ellenfyrkant
0

Trådar som inte gäller

Är det bara jag som tycker det är jobbigt att det alltid (i olika forum) finns mängder av trådar som inte gäller längre, ex. omplaceringar som blivit sålda. Så tycker jag också det är jobbigt med alla låsta trådar, varför kan dom inte raderas om dom inte gäller istället för att låsas och "ligga och skräpa" ?

Mvh Ellen

Mvh Ellenfyrkant

Mymlan
0

Gamla till salu o köpes annonser kan raderas eller låsas, tycker jag..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Ellenfyrkant
0

#1 Kruxet med låsta trådar är att de ligger och "skräpar" och gör det svårare för folk att hitta vad de letar efter. Så om de ändå ska ligga låsta tycker jag att de lika gärna kan raderas. Om det inte är TS som bett om att få den låst för att slippa onödiga kommentarer i ex. en annons. Men det nämns då i anonnsen.

Mvh Ellenfyrkant

KickanW
0

Alla säljesannonser är ju låsta, så det bevisar ju inte att de är "utgångna". Jag håller med om att de kan tas bort!

Mymlan
0

#3 Men om det finns en till salu annons från våren -08 eller -07 de är ganska så säkra ej aktuella mer.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Ellenfyrkant
0

#4 Precis, då kan de väl lika gärna tas bort dåeh. Flört

Mvh Ellenfyrkant

KickanW
0

#4: Nej, det är klart! Men jag menar, då kan man ju inte låsa nya trådar för att visa att de är inaktuella, eftersom alla är låsta.

Allamej
0

Eller så kan man ju kolla när inlägget gjordes, fundera om det är aktuellt med en ettårig råtta till salu i en annons som skrevs för 2 års sedan och sen dra slutsatser efter det.

Skrattande

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KickanW
0

Ja, såna trådar är ju uppenbart gamla, men det är ju alla gränsfall som är svåra att veta. Dessutom är det ju rätt ointressant med en massa gamla annonstrådar, så det finns väl ingen direkt anledning att spara såna som är inaktuella?