Glad att slippa hornbach
Skrev i ett annat inlägg att min hornbach voljär var sne och nu är den äntligen (!) borta. Ringde ju dit (som det står i andra tråden) och då lovade chefen på avdelningen att jag antingen skulle få ett present kort eller ny bur, men igår åkte vi dit och de går på som tusan och frågar ut oss och påstår att hon aldrig har lovat något. Jag förstår att de måste fråga om hur detta kan ha hänt men de gick på och idiotförklarade oss.
Till min mamma sa hon att hon hade varit arg redan från början när hon gick in i affären och att hon hade solglasögon. Hur kan hon gå på henne för att hon har solglasögon?? Om hon hade frågat innan hon hoppar på så hade hon fått veta att det är mammas riktiga glasögon.
Jag skriver inte det här för att avskäcka andra utan för att man ska vara ''berädd'' eller vad man nu ska säga, att de inte alltid är så trevliga utan att de kan hoppa på en utan anledning. Som tur fick jag ju pengarna tillbaka men man vill inte bli idiotförklarad bara för att det är fel på buren.
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Eller så hade du otur och råkade ut för en av de mindre serviceminded i personalen
Jo, antagligen men man tycker att chefen ska hålla det man lovar
Maybe it's not too late

När jag var till Hornbach så var de jättetrevliga. Men det beror ju helt på vem man råkar prata med såklart. Människor är ju människor. Det där du var med om lät ju extremt. Solglasögon, liksom! :D

När jag köpte min Jennybur på hornbach, visade det sig att den inte var komplett. Ringarna som håller ihop rören saknades och jag började tjata på personalen på djuravdelningen riktigt länge och till slut, kanske tre månader senare så fick jag inte bara ringar utan helt nya rör att hänga upp i buren. Det tog sin tid, men jag fick ju hjälp till slut så jag är nöjd :)
(kan tilläggas att den långa väntan inte var enbart hornbachs fel utan leverantörens fel som segade nåt så fruktansvärt.)
Måste bara fråga hur det gick med buren till slut, fick ni en ny som de lovade eller slutade det med att de bara grälade på er?
Va bra att det gick bra för dig, nej jag fick aldrig någon bur som tur fick jag iallafall pengarna tillbaka så vi fick åka och köpa en ny bur direkt eftersom att råttorna blev helt plötsligt hemlösa :( men men e rätt nöjd med den nya buren :)
Maybe it's not too late

Okej, men det var ju bra att du iaf fick pengarna tillbaka för buren. Hoppas den nya buren håller nu då ;)