Kängururåttor = Skrämmande
Kolla in de här Kängururåttorna.. Blir rädd av synen…
Oj, vilken krabat. Har aldrig hört talas om dem tidigare.
Jösses vilka fossingar :-D hahaha
Har heller aldrig hört talas om innan
har aldrig sett en sån tidigare, tyckte att den va rätt så söt faktiskt. fast inget slår råttor ^^

Jag tyckte också att den var ganska söt, även att den samtidigt såg lite läskig ut. Hehe.
Jisses vilka fossingar :O men den var frän! ^^

Vad är det som är skrämmande med dessa?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
riktiga sötisar ju=)

Hehe jag tycker dem ser ut som en blanding mellan känguru,kanin och fågel*lol*..men lite söta var dem allt:D

är de inte de som e nära släkt med gerbiler?
Jag tyckte dom var rätt lika gerbiler faktist.. Söta :D
#10 Jag tycker de ser groteska ut på ngt vis

jisses, never heard of. ganska söta
jag tkr dom ser läskiga ut
dom måste väl ha kommit fram genom nån slags inavel, asså, inte känguru+gerbil, men nåt annat, dom ser lite läskiga ut 
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Oj… vilka långa ben!
#17 haha nej de ser verkligen ut så, är inte korsning mellan olika djurslag =P Du skulle bara se hur många märkliga arter det finns i världen =) Alla ser ut som de gör av en anledning, speciellt anpassade till miljön de lever i.

Vilka söta :) Tycker det ser ut som gerbiler med långa ben :P

Hoppsan, dubbelpost

Dom är rätt söta men dom ser ut som aliens nästan ;P
såna här har jag sett förut i en smådjursbok jag har :) Jeroba eller något heter de väl och är en släkting till gerbil/jird.
fiiiyah:nejnej.. det är ett ökendjur och de långa bakbenen har ett syfte precis som alla egenskaper hos vilda djur. (fråga mig inte om syftet bara för det har jag glömt bort ;) )
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/

#23: Det är väl för att kroppen ska komma högre upp från den heta ökensanden kan jag tro :P