Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 654 ggr
garmonbozia
0

Det sötste jag sett!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Blixa (2 år) hade legat och sovit fem timmar i soffan så jag tänkte att hon kanske började bli hungrig och stack till henne lite knäckebröd. Hon var så yrvaken och slö att hon LÅG ner och åt, och så sött det var! Eller hur?

Fler foton på Blixa från samma stund finns här!

silverorm
0

Håller med!Glad Urgullig!Kyss Vilka fina foton du fick på henne, pussgurka!

Anvariel
0

Awwww…. nä men lilla tösnosen! =)=) Jättemysigt!

chade
0

Nämen åhh så sött! ^^

Små stjärnor lyser också i mörkret.

minflock
0

Åhh, det var bland det sötaste jag sett! Vilken ljuvlig råtta. helt underbart kort.

Serena
0

Vilken fotomodell!

Jag får aldrig fram kameran i tid, så jag lyckas inte med såna söta bilder :P

myismyname
0

Aaaw! *stoppar i fickan och tar med mig hem* Oskyldig

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Volrath
0

Verkligen sött! =D

eloize
0

hehe härligt söt!

Mia2007
0

Underbar bild!!!! Lyckas aldrig fånga mina egna på bild när de gör något sött…Flört

Har du en systemkamera? Min digitalkamera har så himla lång slutartid!

nilami
0

så himla söt :d

SweGizmo
0

haha så sött^^

Min blogg: SweGizmo.se

Bim
0

Åh vilken sötnos!

garmonbozia
0

Tack allihopa! Glad

#9, Ja jag har en Nikon D90, en lite dyrare kamera kanske men du borde kunna ta bra bilder även med en mindre digitalkamera! Prova att ha lite ljusare omgivning om det går, då blir slutartiden kortare!

Anvariel
0

#13 det är där problemet är för mig - ljusare omgivning… morr… jag har en mörk lägenhet. Men dock en bra kamera - en Nikon D60. Det är ofta just ljuset det hänger på för att man ska få bra bilder. Blixt blir så… äckligt. Men ibland funkar det också. Ibland är en blandning av blixt och vanligt ljus riktigt bra också.

garmonbozia
0

#13 Men om du ändrar ISO-inställning till ett högre tal, så kan du fota i mörkare omgivningar? Jag använde dock blixt på min bild ovan, det kanske också kan vara ett alternativ. Och det blev ju OK även om det var blixt! Flört

Anvariel
0

#15 Javisst, men då blir det ruskigt grynigt i stället. :) Sen verkar det finnas blixtar och blixtar. Min blixt på min nya kamera tycker jag faktiskt är riktigt bra för att vara inbyggd blixt. På min förra så blev det ett riktigt platt, kallt ljus.

imilija
0

haha vilken going :D

MangoMelon
0

Åh jag blir såå avundsjuk på folk med systemkameror! *dräggel*

Man ser lixom genast att bilden är tagen med systemkamera.. Skärpan, färgerna, allt! Jag älskar att fotografera, brukar använda min pappas nikon och det är underbart. Jag har dock inte vågat köpa en själv ifall jag inte klarar av att använda den sen x)

Jättesöt tåttis förrästen och mycket lyckad bild ^^

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Ratata
0

Vilken mysbild! Hon ser riktigt nyvaken ut faktiskt :P

teachingbirds
0

#18 För det mesta kan man bara köra på autoinställningar tills man orkat sätta sig in lite i hur resten av funktionerna fungerar! Det blir mycket bättre bilder då med!

Falurven
0

Herregud så söt! :D Charmig plutt det där ;>

Mvh Nathalie

allobosia
0

aw söt :)

Moonchild89
0

naaawsi ^^

/Moonchild89 👻

xcess