Bebisar letar hem!
Det finns ännu bebisar kvar från Arwens månkull som letar nytt hem. Jag kommer åka till Sverige inom kort så då har jag möjlighet att ta bebisar med mig.
färg, teckning o hårlag: 2 champagnehanar (en slät och en rex), 2 choklad (en hona och en hane, båda rex),2 svarta (en hona och en hane, slät och rex). Två av ungarna som letar hem är dumbo, resten är toppörade.
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 9 st.
faderns namn, födelsedatum, vikt: Shannara's Caramell Chew Chew, 24.11.2008, 570 g.
moderns namn, födelsedatum, vikt: Sanders Arwen, 1.7.2008, 390g.
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Syftet med denna kull var att föra vidare Arwens underbara temperament och hälsa. Att det skulle bli dumbo i kullen hade jag ingen aning om, då pappan var toppörad. Det visade sig dock att han var dumbobärare, så det kom som en trevlig överraskning.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Alla bebisar är stora och friska, och är jättenyfikna och pigga såsom bebisar ska vara. Jättemysiga pussråttor som ska vara överallt hela tiden :)
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 250 kronor, råttorna är inte reggade eftersom man inte får göra det utan utställningsbedömning här, men stamtavla kommer med där man har möjlighet att göra det själv.
ort där råttan/råttorna finns: Karis, Södra Finland.
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): 044-0778133, lonigirl90@hotmail.com, och så pm här :)
Jag berättar gärna mer om ungarna, och är anträffbar så gott som hela tiden :P
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

PUTTAR upp annonsen då den är fortfarande aktuell.
MangoMelon kommer till Sverige på onsdag, transport går att ordna mellan stockholm, västmanland, skåne och stockholm
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor