Akasha och Ezekiel
Hejsan, nybliven råttägare här och medlem!
det här är mina små flickor Akasha och Ezi ( syns bara rumpan ) får senare visa lite bättre bilder på dom.
Dom kommer från allamej's senaste kull med bäbbar :3 mamma och pappa är Bali och Kyo :3
Dom är siameser, och Ezi är en Siamese dumbo.
Jätte fina små flickor är det iafl!

Vilka jättefina sötnosar.
#0 Vilka sötnosar! :D Jag har själv två bröder till dina tjejer här hemma :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
1: Tack, dom är hiskeligt smysiga med x3
2: oh? vad trevligt :D måste utföra detektiv arbete och se om du har någre bilder 
#Haha, jag har bilder! :D Sök på "Armand & Marius" på sökfunktionen :)

Jag har också en siames dumbo. Dem är käääärlek<3
aww x3 Har längtat så länge efter att skaffa råttor så jag känner mig super glad :3

Jag kom ihåg för ngra år sen då jag tjatade hål på min mamma för att få råttor. Sen när hon var as packad så sa hon ja.Och nästa dag var hon svin rädd för det kom en uppfödare och knackade på dörren för att lämna dem. Men nu efter några år så när jag flyttat funderar hon själv på att skaffa råttor XD
haha men oj!
här har vi lite bättre bilder på dom små :3
Aaaw :D
Sötnötterna :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
10#
Hejsan Allamej :D
Dom är ljuvliga x3 just satt upp en hängmatta, dock är det bara Ezi som tycker om att vara där I xD
Akasha föredrar att vara i lådan eller ligga på marken, tror det är lite varmt för dom. ska köpa lite frusna grönsaker och se vad dom tycker om det.
:)
Gör ett ärtbad åt dom :) Lägg lite frusna ärtor och majs i en skål med vatten och låt dom fiska lite :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Åh va söta dom var!
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Vilka underbara råttbebisar du har skaffat!!! GRATTIS!
#12 Ska testa det, ska bara flytta först. behöver mer ytor och mindre… kryphål xD som det är nu om jag har dom på ett bord så vet jag inte vart dom kan ta vägen sedan .o.
#13 &14 Tackar :3 är så glad <3

sjukt fina <33