Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 559 ggr
carint
0

Här är vår bebis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så söt är vår bebis, Ozzy. Jättekul att få vara med från början då de andra killarna var 6 månader då vi tog över dem.

Vilken färg/teckning tycker ni han har? Är helvit förutom runt ena ögat och ovanför andra ögat. Har rubinröda ögon. Toppörad eller dumbo?

carint
0

En bild till!

carint
0

… och en till Tungan ute

hus-musen
0

naw vilken sötnos!

toppörad är sötnosen, färgen ser jag inte riktigt då min bildskärm inte är riktigt ok. Jag tror på masked eller capped, är inte så bra på de teckningarna.

Qui dormit, non peccat

Anvariel
0

Jättefin gullunge! =)=) Och bra bilder!! Jag har svårt att få bra bilder på mina tösar…. morr…

dogpoo
0

gud va söt

MalinMalin
0

Jag tycker han ser blekt ut,och har roanögon.

Har han ingen färg alls på ryggen?

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

cosmonita
0

Han kan ju vara mink striped/husky roan mm

Det syns om han bleks iaf.

carint
0

Nej han har ingen färg alls på ryggen. Bara i ansiktet. Hans bror såg likadan ut fast hade brun eller svart i ansiktet, fast mera färg i ansiktet.

carint
0

Vad är roanögon. Har en kille som är husky roan och han har svarta ögon.

En fråga till. Bebisen har så fin rosa svans men de äldre har fläckig. Blir den fläckig med åldern eller?

hus-musen
0

#9 Näe roangenen bleker även ögonfärgen så helt svarta ögon har han inte. I rätt ljus så ser du att de är väldigt mörkt röda.

Qui dormit, non peccat

myismyname
0

#8 Det var därför hon skrev "mm" efter. Feltecknad striped eller husky alltså. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SweGizmo
0

men gud så sööööt:D

Min blogg: SweGizmo.se