Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 610 ggr
Magda
0

sökes: Roan hanunge

nu har jag länge längtat efter en roan härhemma och eftersom Devlin nu är 2,5år så behöver Neo ändå en yngre kompis snart.

så är det någon som har en kull planerad där det kan komma roan i?

gärna mörka färger, som blue,mink,chocolate eller black

min drömråtta skulle vara en rexad mink eller russian blue dumbo pussgurka men det är kanske lite mkt begärt ;)

snäll roan pussgurka med friska föräldrar är viktigast,

det gör inget om kullen inte är på g än på ett par månader, jag är ute i god tid för att få rätt råtta!

Ladyinred
0

ett tips är att kontakta eloize här…

Magda
0

ok #1 tack för tipset!

alla förslag är välkommna :)

Bim
0

Kolla på blocket. Det är vanligt med roanråttor. :)

Ladyinred
0

tänkte mest på att hon har den inriktningen så då vet man lite vad de e för råtta som man får.

Absinthe
0

Jag kommer eventuellt ha russian blue dumbo snart.. =)

Magda
0

#5 inte roan väl Kyss har ställt in mig på en roan (till minne av min Saga, en av de få RIKTIGT otroliga råttorna i mitt liv) i många år nu men annat har kommit ivägen..

men nyfiken på vad du ska ha för bebbar är jag såklart Skrattande

Absinthe
0

Nope inte roan, jag vägrar roan.. ;P
Men eftersom du var inne på russian blue också så tänkte jag att jag kan tipsa om att jag kommer iaf ha russian blue, rex, men om det blir dumbo är inte klart ännu, blir kanske bara dumbobärare och toppörade i den kullen.. =)

Ratpac
0

Vi har nu två veckor gammla bebisar där mamman är black striped roan där två st av 8 har fått mammas fina färg/täckning. Det finns bilder på våran hemsida även en annons på blocket. Tyvärr är dom inte srs registrerade än då vi väntar på registrerings papper (fattar inte att det är upp till 4 veckors leveranstid). Men kolla in om du är intresserad.