Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 273 ggr
Thirre
0

samåkning till göteborg den 1/8 ?

Jag startade en tråd då jag någonstans i någon tråd läste om flera som var sugen på att åka till Göteborg men inte har sällskap.. Varför inte försöka sig på en samåkning?

(Då jag inte hittade tråden som jag läste de olika önskningarna från kan jag inte leta reda på var de olika människorna kommer ifrån.)

Det gör inget om det kommer bli flera bilar som åker om man bor i olika delar av landet. Jag och mina vänner försöker samåka, det blir billigare och betydligt trevligare. Man får chansen att lära känna nytt folk men förutsättningen är såklart att det är någon som orkar köra och som kan ställa upp med bil.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Thirre
0

Jag bor i Mariestad, ca 20 mil nordväst om Göteborg jämte E20 som går mellan Göteborg och Stockholm. Jag har ingen att samåka med pga vissa omständigheter (mina vänner skaffar barn och har sig, är på semester eller upptagna med annat) och skulle gärna samåka med någon som kan erbjuda sig och sin bil. Jag har inte eget körkort vilket gör att jag inte kan bidra med mer än trevligt sällskap och en käft som mal konstant. ;) Om jag behöver åka till en stad via lokaltrafik för att möta upp eventuell chaufför gör jag det förutsatt att det går bussar eller tåg lämpligt.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Thirre
0

*putt*