Utställning Gbg 1/8
Vilka kommer till utställningen i Gbg den 1/8?
sista anmälning- och betalningsdag är den 17/7. De som dömer är; pc Jesper Petterson, standard Gail Adam och i Agility Jessica Matson.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Jag kommer, som vanligt, om det löser sig sovplats och/eller sovplats. Och det med många rats! jag har inte haft så många att anmäla till en utställning på lång tid.. tre fjärdedelar av besättningen kan anmälas vilket känns härligt.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Jag kommer hem från Lettland dagen innan så nä jag och råttorna kommer stanna hem.
Fast jag var bra sugen ett tag.

#2 ja, det var ett tag sedan vi såg dig där nere.. *ler*
Varför just då :( Hade ju varit jätte kul å gå att titta. Men ska jag vara viking då på ekehagen med hirden :( tussan också..
jag ska dit:) men ska inte ställa ut.
Min blogg: SweGizmo.se
Jag kommer!
Ska släpa med både mina råttor o en tjej som oxå ska ställa ut sina råttor , som kommer både från min uppfödning o andras.
Ska bli kul! Gizmo, du får vara min assistent!
Jag tror jag kommer =)
Och isåfall med råttor
#7 Klart du kommer! Det är ju dig jag släpar med!
Klart du ska ställa ut dina fina töser!
Pussa dem från mig..
Haha ja, jag får la göra det. Funderar på vilka jag ska ta med bara..Hmmm