Råttkille sökes som kompis
Sådär lagom typiskt att man skulle förälska sig i en liten råttkille hos en privatuppfödare! Det var tänkt att denne lille krabat skulle få sällskap genom en vännina till mig som då också har råttkillar. Så blev tyvärr inte fallet så måste skaffa en kompis eller två till honom. Är det någon som vet någon, eller känner någon som har i närheten av Halmstad/västkusten/skåne eller ev en bit in i Småland? Nog tyvärr lite begränsat var jag kan ta mig just nu. Känns så taskigt att ha honom ensam för var dag som går, nu börjar han bli lite ensam det märks självklart.
Vad jag vet har *pm:a mig för namnet*några ungar, hon finns utanför göteborg men då jag ska hämta min krabat därifrån kan andra gärna få åka med till Jönköping iaf. Prata med henne :)

Jag har en råttkille om du fortfarande är intresserad. Dock inte "tam". Fick tre stycken av någon uppfödare men dem var inte som jag trodde. Jag börjar göra dem lite modigare nu men vill inte ha dem kvar eftersom jag har en massor av andra råttor och har inte tid att få den tam.