Duktiga jag ^^
Phuh, nu har jag varit riktigt duktig :D
Jag satt och kikade på tv runt 9 tiden, men det kom inget vettigt så jag bestämde mig för att städa åt råttorna.
Så nu har jag skrubbat och skurat och putsat alla burarna (fem st) samt inrett dem, och skurat alla skålar och flaskor :D
Då jag gjort allt det hade jag fortfarande tråkigt så jag gjorde gourmemiddag åt ratsen :p
Skönt att ha det gjort, har dragit ut på det i några dagar redan!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
osså lite orber på det hela med :D Mysigt *syftar på ljuskloten till höger*

Åh du får gärna komma hit och städa åt mig med fniss.
#2 Jag tittade på dem, tyckte inte alls det var så trevligt.. Särskilt inte när det kommer kalla pustar över en alltid nu som då när man sitter i soffan :/
#3 hihi, tillräckligt bra betalt så kommer jag o städa när jag e i sverige ;) haha :D

vad skönt o ha det gjort! duktigt jobbat!!
#5 ja och egentligen hade jag inte behövt göra en så stor storstädning, det hade räckt med det vanliga; torka hyllorna, byta inredning och skura skålarna. Vet inte vad som föll mig in! haha :p

#6 ibland får man för sej grejer! fast inget fel o göra allt ordentligt! bara skönt sen när det är gjort!
storstädning känns alltid lite extra bra!! haha

Man känner sig otroligt nöjd när det är gjort,men råttorna uppskattar inte det…Dom vill gärna att allting ska vara som vanligt
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#7 du har så rätt, underbar känsla när man är klar! Men är jag den enda som e alldeles slut när jag e klar? :p
#8 Verkligen! Mina killar verkade uppriktigt irriterade över att nån tagit ut deras slitna hängmatta som bara hängde i två hörn, så de satte fart med att riva sönder den nya oxo :P
O tjejerna kissade i varje hörn och välte toalådan.. Jättetacksamt lixom xD

#9 nepp du är absolut inte den enda som är totalt slut och bara vill inta soffan efter en rengöring av alla burar!!!
mmm råttor är väll enda ett väldigt tacksamt djur! haha eller nått! haha

ÅH jag vill också städa åt mina råttor… Men kan inte nu för jag måste köpa toalätt men de ösregnar här så de blir att vänta, måste gå till affären och tillbax, både jag och toalätten blir jätteblööööt..
Men sen så!
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
fina burar:)
Min blogg: SweGizmo.se
#12 tack :D även om jag själv tycker att dom e krånliga och lite för små. Fast aldrig är man väl helt nöjd..
De är lite nödtorftigt inredda på bilden då alla deras hängattor var på tork :)

Vad roligt! :D
När jag hade råttor på prov så satt jag där varannan dag i ca 1-4 timmar och inredde! :P Jag tycker det är skitkul!