Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 538 ggr
Katrin82
0

Voljär köpes i stockholm

Någon som har en voljär till salu och bor i stockholmsområdet? Ett pris runt 1000:-

Lancia
0

Hornbach har en trevlig modell för 1050;- !

Nevermind, kom på nu att jag sett dig skriva i en annan tråd att du inte gillade färgen ;)

Katrin82
0

Jo hornbach funkar ju, men är lite tveksam..så tänkte om det kanske går att få tag på en bättre modell till samma pris begagnad. Vill gärna ha med lite större luckor. Så ville kolla..annars blir det en sväng till Hornbach.

Men då har den väl gått ner i pris, trodde det var 1200:-…trevligt!

Lancia
0

Den kostade 950:- förr, men dom höjde nyligen till 1050:-, den har nog aldrig legat på 1200:- så det blandar du nog ihop me nåt annat. :)  (Antagligen höjt priset för att den sålt så bra, en expedit berättade för mig att det verkligen kom folk från hela sverige för att köpa den)

Jag tycker f.ö. att luckorna har en bra storlek, men kanske för att dom jag hade på min förra bur var så ruskigt små (ca 15*15cm). Hornbachens luckor, 2 st, är 23 cm höga och 30 cm breda. Att göra egna luckor är heller inte så svårt, fast det blir väl kanske inte lika snyggt som originalluckorna.

Och ja, färgen vänjer man sig vid men den kan vara lite ovan i början. Tycker dock den är bättre än många andra voljärer som finns, som verkligen ser helt epileptiska ut i gult,blått,grönt och rött. :>

[manda94]
0

har dem någon hemsida, så man kan se på buren?

Lancia
0

#4 Tyvärr finns den inte på hemsidan, men här är en bild. Söker du här i forumet på hornbach så kommer en hel del trådar upp.

Katrin82
0

Synd att dom har så tåkig hemsida. Inte mycket man får se från djuravdelningen som andra burar tex..

[manda94]
0

okej, tack!

[manda94]
0

men den kostar 1200:- nu :(

var där för ett par dar sen och kollade.

Lancia
0

1050:- när jag var där för fyra dagar sedan…

[manda94]
0

oj, är det sant, var nån stans? jag var i botkyrka, stockholm.