Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 512 ggr
Falurven
0

Tips och hjälp tack :)

Jag kommer snart få pengar. Och när jag får det så kommer jag köpa två vojlärer till mina råttflockar.

Jag kollar på några olika nu och tänkte höra här vad ni tycker, och om ni har några tips eller vet bättre burar :)

Hoppas längarna funkar nudå!

Bur 1

Bur 2

Bur 3 Bur 4

Bur 5

Bur 6

Det måste vara burar som går att beställa hem, då jag inte har möjligheter att köra runt och hämta burar. Speciellt inte på långt avstånd.

Jag bor i Hudiksvall ifall ni vet nått ställe nära där det finns bra prylar :)

Mvh Nathalie

Allamej
0

Jag rekommenderar 3:an, jag har en likadan men med platt tak och jag är väldigt nöjd med den

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

_Jag_
0

5:an tyckte jag såg riktigt fin ut :D hade väldigt gärna haft en sån själv :D

KickanW
0

Trean, fyran eller sexan. De andra är rätt svårstädade.

Falurven
0

Hmm jaa. Femman är jag ganska sugen på. Den ser så bra ut xD Fast svårstädad är den nog. Det tar nog sin tid att städa den.. Men tror ni inte att det är värt det? ^^ Den ser "säkrare" ut än de höga burarna som inte är "avdelade". Hittar inte rätt ord ^^ xD

Mvh Nathalie

hus-musen
0

Föredrar 4 annars 3an=) De andra är för svårstädade och svåra att inreda.

Qui dormit, non peccat

Falurven
0

Nu lutar det mer åt 3an igen.

5an skulle kosta mig 6700 kronor för två stycken. Frakt inräknat.

Mvh Nathalie

MalinMalin
0

Här kan du beställa 2 st "5or" för 5250 kr med frakt Glad

Jag har köpt flera stycken därifrån och man får dom levererade utanför dörren efter nån dag som dom är beställda.

Länk

Och jag tycker inte alls dom är svårstädade,man kommer ju in med hela överkroppen i den och kan fixa och dona kanon i dom.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Falurven
0

#7: Oj! Tack för tipset :) Det var inte alls nått dyrt med frakt! :D

Mvh Nathalie

MangoMelon
0

Jag skulle rata ettan genast iaf. Har en sån bur och den suger.

Jag själv skulle göra vad som helst för femman, alltså furet towern. Visst, många säger att de är svårstädade, men jag lever efter att allt är relativt :D enda problemet är att de inte går ut genom de flesta vanliga dörrar.

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Falurven
0

Beställde nr fem från länken i #7 nu! Gud vad jag längtar tills dom kommer hit så jag kan pyssla och dona! :D

Mvh Nathalie