Hur i fasen?
Jag har precis införskaffat mig en Eurocages Dresden voljär och alltingen så är jag trög eller så är buren konstig. Men iaf, mitt problem är att "dra-ut-luckan" som finns nertill inte kan rymma någon spån. Så fort jag ska putta in den så stoppas allt spån.. Hur gör man egentligen? Kattsand är det enda som får plats just nu, och då ett tunt lager.
Hmm, svårt.. Dumma bur!
Lägg in en bild så får vi se hur konstig buren är *ler*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

hummm låter som att buren är konstig… som redan sagt så in med en bild så får vi se!!
#1, ska försöka fota imorgon om jag hittar min kamera (den ligger nerpackad, har precis flyttat).
Har samma bur och det tråkiga är att det är en fågelbur och gjord för fågel sandpapper som är jättetunt…så tuvärr måste man lyfta av gallret vid rengöring av botten…

du får använda handdukar i botten!
Går bra anv fleeceplädar i botten.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#4, Nej, fasen också..
#5, Ja, men tyvärr fungerar det inte här hemma då mina små sötisar bara tar upp handukarna och boar med dom, även att de har massa handukar att boa med redan, men de är ju roligare att förstöra för matte :P

hummm kämpigt…. flis funkar inte då??
Nej, matrialet måste näst intill vara platt. Annars är det toalett papper som får duga ett tag till innan jag hittat på något annat..
Mina töser är allt knepiga..

humm eller träla och träla med fleece eller handdukar!! se vem eller vilka som är envisast!! haha
nej men annars har du ju industri papper, dom jätte rullarna, tror det är bättre och i längden billigare än toapapper….
#10 Oj skrev jag toapapper, hehe, menade tidningspapper, s¨å rik är jag inte 

#11 tänkte väll!! haha
#12, haha!
Jag har också så… Måste ta av locket för att rengöra, har et tunnt lager med aspflis och det går ganska bra att dra ut dem men man får alltid massa kvar i buren i.af.
Hakuna matata!
#14, okey, men blir inte botten väldigt smutsig av allt kiss? Eller dina råttor kanske är "pottänade"? 
Jag har aspflis bara precis så det täcker botter men inte mer. Tycker inte det behöver extra luxuös bädd som är jätte mjuk att gå på då det enda de gör där nere är just går på toalätten. Brukar ta ut alla synliga bajsar lite då (hamnar lite utanför med då en av dem inte alltid går p pottan) ock då, typ var fjärde dag tar jag ut hörnen/kanterna där de brukar komma kiss (det gör de itne i toalätten) och lägga i lite nytt och efter ca 4 dagar igen så tar jag bort allt, ställer in buren i duschen och skrubbar den lite och lägger helt nytt.
Hakuna matata!
tror det e denna buren h*n menar
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
17# Ja, det är buren jag menar..