Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 391 ggr
Bima
0

Månadens råtta - DECEMBER (nomineringar)

Återigen har Månadens råtta blivit vald, denna gången blev Kvickrot som ägs av Ninja som vann. Detta betyder alltså att det än en gång är dags för nya nomineringar. 
Nu är det då för platsen som månadens råtta i December som ni kan nominera en råtta.
Som vanligt så lägger du in en bild på den råtta du vill nominera och skriver även en bra motivering till varför just din råtta ska bli vald.
Endast en råtta per medlem (ni kan ju nominera en annan råtta nästa månad).
Lycka till!

/Bima :)

Bima
0

*putt upp*

husmansost
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Bläckis!

Egentligen Dark Avenger kallad Dark, som charmade till sig min sambos hjärta och omvände honom från råttskyende till Bläckisälskare.

Så fort Bläckis kommer på tals utbrister Magnus "Det är min råtta." Och självklart är han det numera. Det märks på hela Bläckis att Magnus är i närheten. Älskade gubbar, kärlek är inte nog!

Förutom Magnus älskar Bläckis sin bur över allt annat i hela världen, och så mat förståss… Och gärna att strutta iväg någonstans när matte inte ser, och gosa lite ibland går faktiskt an när det  matte - men helst inte. Det ska ju vara Magnus!!!

Med Vänliga Hälsingar: mamma Matte (Kicki), Heppis och såklart: Bläckis!

http://hepavirbla.blogg.se - en sannerlig dagbok

bRat-Bags
0

Jag nominerar min Samson. För han är bäst helt enkel…Han tar hand om storasyster Pys och tröstar mattes tårar när hon är nere med hans gigantiska pussar! Finns ingen goare lilleman än han!

Odette
0

Jag nominerar Pärla för att jag tycker hon passar bra som decembers månadsmodell.. hon var lite av en enmans råtta, men ack så charmig! Tyvärr finns hon inte med mig längre. Men minnet är värt att bevara. Söt å len var hon också, snacka om päronhäng! : )

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

husmansost
0

En väldigt nyfiken Kicki undrar när Decemberråttan utses ;)

Kramar!

Inlägget är låst för nya kommentarer