Sova, hur länge?
haha, ingen aning, mina sover typ jämt… men mina 2 gammlingar är 2 år nu så det kanske inte är så konstigt.
Min blogg: SweGizmo.se
Okay, konstigt, mina sover också hela tiden.. Bra då är jag inte ensam.. :)
Försöker aktivera dom, och efter det sover dom som stockar.
är de inte uppe o stökar på nätterna då? då är det fullt ös här hemma…

Mina råttor är typ vakna några minuter under dan och äter och gör sina behov sen sover de igen, förutom när jag tar upp dem då :P Dem är också uppe sent på kvällarna och brottas och låter :)
Den gamla sover typ jämt, den ena av de två yngre sover lagom å den sista hon sover typ aldrig :P Hon är hyperaktiv :P
#5 haha så ser det ut här hos oss också :p Tycker lite synd om den yngsta tjejen, hon har såå mycket energi, sover typ aldrig och vill leka hela tiden, men alla de andra är äldre damer redan som hellre sover än stökar runt :p Så jag måste nog skaffa en till unge så att hon får nån att leka med :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#6 ja så är det lite här med :) Fast mina är systrar och den ena lite mindre är uppe betydligt mycket längre än syrran på nätterna.
#3, jo, de är uppe ca 5 tim på natten, och då är det bara bus som gäller.
Är det någon som lyckats vända på deras dygnsrytm? Asså, att dom är uppe på dagarna och sover på nätterna…
:)
det är bara mina ungar som är uppe o stökar på dagarna i perioder. de äldre kommer upp för o äta o dricka typ. de ännu äldre går bara upp på kvällen när de får middag, spelar ingen roll om de får mat tidigare de sover endå.
Ok då sover inte våra råttor onaturligt mycket. Har nästan funderat ibland om det är nåt fel på dem….fast enl min man som är uppe på nätterna så röjer de hela nätterna!
Haha så säger min sambo också :p han påstår att han inte kan sova på natten när de bökar runt, men enda snarkar han så man tror att grannarna hör det varenda gång jag vaknar på natten ;) så jag antar att det där med att störas av deras stökas är en vanesak..
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Haha, innan vi flyttade så delade jag och min syster rum och hon kunde inte sova sa hon men hon sov iallafall ;)
Råttor är ju nattdjur :)
Alla 3 sover typ varje gång jag vaknar medans 1 annan är vaken först av alla :P men mina e upp heeela natten lång :P fast de e ju ganska mysigt förutom när något faller ner i burgolvet och man hoppar till xD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

#13 hha x) Hos mig brukar det falla ett och annat i burgolvet också :P Fast mäst brukar de riva upp tidningspappret som jag har underst som botten matreal ;) Det är så störande när de ska riva det och springa upp och boa i det. xD Också brottas dem ;)

mina är vakna i stort sätt hela dagen och är uppe och springer på gålv och soffa. Och så sover dem när jag sover, alltså på natten. :)
Jag vet faktist inte hur länge dem borde sova
#14 haha precis som mina xD har också tidningspapper.. xD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3