Hej :P Lite bilder dårå =)
golf.ifokus.se

Jättefina bilder :) Men det är verkligen inte bra för råttor att ha springhjul, det belastar rygg och nacke fel och är skadligt för dem. Plus att de kan bryta benen m.m. Men de var jättesöta alla tre :)
Hur är det att ha iller föresten? Är det mycket jobb med dem?

Haha, råttorna använder inte hjulet :P de bara klättrar lite på det när vi har dem i deras lek-bur =)
Nej, inte så mkt jobb med en iller, han sover, äter, gör sina behov och leker :P
golf.ifokus.se

Okej, vad bra :)
Jag tycket illrar är så fina. Hur tama blir de?
Söta råttisar!
#3: Kika in på http://iller.ifokus.se/ så kan du läsa mer om illrar. :) Du får nog fler svar om du frågar där också! :D
#3 besök iller i fokus, där kan du läsa ALLT om dom! kan säga att det är betydligt mer jobb med en iller än med tex en katt då dom behöver mycket aktivering och uppfostran från det att dom är små. Men det är ju underbart att ha ett djur som kräver lite mer av en!
varje sommar så kräver mina långa skogspromenader annars gräver dm på dörren tills matte blir galen!=)
Själv vill jag skaffa råttor någon gång i framtiden. vill dock inte ha råttor och råttjägare i samma lägenhet då jag vet flera som haft det där det har slutat med endast råttjägare… Vill inte på något vis äventyra dom små råttornas liv!
Sajtvärd på Iller.ifokus