Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 563 ggr
zyrix
0

5 Hanar omplaceras omgående

Nu har jag kommit till den punkten när jag tvingas att skiljas från mina älsklingar. De är efter många tårar och mycket funderande som jag har kommit fram till att jag inte kan ha dom kvar längre. Jag har nyligen separerat från min sambo och har inte råd att ha dom kvar och jag känner att jag inte har den tiden som dom kräver då jag reser mycket just nu mellan trollhättan och västerås och kan inte ta dom med mig. Dom är helt underbara pojkar väldigt busiga och glada. 4 av pojkarna komer från zoo butik jag har träffat föreldrarna till 2 av dom den 3e är född hos en privat person som inte ville ha dom så hon lämnade bort dom till en zoo butik och de här var den sista lilla stackaren. Dom går bra ihop och tar gärna in en ny medlem i flocken. Har massor med bilder på dom emn den datorn startar inte men kan ta bilder och skicka om så önskas.

Chubby

namn : Chubby

födelsedatum : 2008-08 Han är född i butik (zoo4you) Så vet inte vilken dag

färg, teckning o hårlag : Blackhooded , Slät

kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : Vet ej

faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (Blackhooded)

moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (PEW)

syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Omplaceras på grund av brist på tid och pengar

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Bror till Bose. Flockledare helt underbar kan vara lite stökig ibland, Zoo råtta från zoo4you

pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : 200 ej reg

ort där råttan/råttorna finns : Trollhättan men kan tas till västerås

Bose

namn : Bose

födelsedatum : 2008-08 Han är född i butik (zoo4you) Så vet inte vilken dag

färg, teckning o hårlag : Blackhooded mm , Slät

faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (Blackhooded)

moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (PEW)

syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Omplaceras på grund av brist på tid och pengar

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Bror till chubby. Lite tillbaka dragen men helt underbar.

Rambo

namn : Rambo

födelsedatum : 2008-08 Har inte fått något exakt datum av Uppfödaren

färg, teckning o hårlag : Black Roan , Slät

faderns namn, födelsedatum, vikt : Blå Mesen

moderns namn, födelsedatum, vikt : Vilda Wilma

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Halv bror till Lurvas. Ett riktigt matvrak, och min tjockis ligger hellre och sover än springer runt och busar.

Lurvas

namn : Lurvas

födelsedatum : 2008-08

färg, teckning o hårlag : Choklad Hodded , Rex

faderns namn, födelsedatum, vikt : Blå Mesen

moderns namn, födelsedatum, vikt : Chocco

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Halv bror till Rambo. En riktig mysklump som gärna bara ligger och myser och pussas.

telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : Nås lättast på mobilen 0738-977803

Nemo

namn : Nemo

födelsedatum : 2009-01 Född hos pirvat person Såld i zoobutik

färg, teckning o hårlag : Pink Eyed White (PEW) , Slät

faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej

moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Minstingen också han är helt underbar.

Pojkarna levereras med 2 stora transportburar och mat.

Jag har även en bur med måtten (b,d,h) 90*50*75 med inredning ca 30 hyllplan i plast 3 matskålar 2 vatten flaskor 1 hus mm. köpt i höstas som kan sälja med för 500 kr

telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : Nås lättast på mobilen 0738-977803 eller på msn zyrix_@live.se

Inlägget är låst för nya kommentarer