5 Hanar omplaceras omgående
Nu har jag kommit till den punkten när jag tvingas att skiljas från mina älsklingar. De är efter många tårar och mycket funderande som jag har kommit fram till att jag inte kan ha dom kvar längre. Jag har nyligen separerat från min sambo och har inte råd att ha dom kvar och jag känner att jag inte har den tiden som dom kräver då jag reser mycket just nu mellan trollhättan och västerås och kan inte ta dom med mig. Dom är helt underbara pojkar väldigt busiga och glada. 4 av pojkarna komer från zoo butik jag har träffat föreldrarna till 2 av dom den 3e är född hos en privat person som inte ville ha dom så hon lämnade bort dom till en zoo butik och de här var den sista lilla stackaren. Dom går bra ihop och tar gärna in en ny medlem i flocken. Har massor med bilder på dom emn den datorn startar inte men kan ta bilder och skicka om så önskas.
Chubby
namn : Chubby
födelsedatum : 2008-08 Han är född i butik (zoo4you) Så vet inte vilken dag
färg, teckning o hårlag : Blackhooded , Slät
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : Vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (Blackhooded)
moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (PEW)
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Omplaceras på grund av brist på tid och pengar
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Bror till Bose. Flockledare helt underbar kan vara lite stökig ibland, Zoo råtta från zoo4you
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : 200 ej reg
ort där råttan/råttorna finns : Trollhättan men kan tas till västerås
Bose
namn : Bose
födelsedatum : 2008-08 Han är född i butik (zoo4you) Så vet inte vilken dag
färg, teckning o hårlag : Blackhooded mm , Slät
faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (Blackhooded)
moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej (PEW)
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Omplaceras på grund av brist på tid och pengar
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Bror till chubby. Lite tillbaka dragen men helt underbar.
Rambo
namn : Rambo
födelsedatum : 2008-08 Har inte fått något exakt datum av Uppfödaren
färg, teckning o hårlag : Black Roan , Slät
faderns namn, födelsedatum, vikt : Blå Mesen
moderns namn, födelsedatum, vikt : Vilda Wilma
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Halv bror till Lurvas. Ett riktigt matvrak, och min tjockis ligger hellre och sover än springer runt och busar.
Lurvas
namn : Lurvas
födelsedatum : 2008-08
färg, teckning o hårlag : Choklad Hodded , Rex
faderns namn, födelsedatum, vikt : Blå Mesen
moderns namn, födelsedatum, vikt : Chocco
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Halv bror till Rambo. En riktig mysklump som gärna bara ligger och myser och pussas.
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : Nås lättast på mobilen 0738-977803
Nemo
namn : Nemo
födelsedatum : 2009-01 Född hos pirvat person Såld i zoobutik
färg, teckning o hårlag : Pink Eyed White (PEW) , Slät
faderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt : Vet ej
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Minstingen också han är helt underbar.
Pojkarna levereras med 2 stora transportburar och mat.
Jag har även en bur med måtten (b,d,h) 90*50*75 med inredning ca 30 hyllplan i plast 3 matskålar 2 vatten flaskor 1 hus mm. köpt i höstas som kan sälja med för 500 kr
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : Nås lättast på mobilen 0738-977803 eller på msn zyrix_@live.se