Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 700 ggr
dogpoo
0

dagens satyg

råttorna fick för sig att klättra på min pärlpåse…. detta är "halva resultatet,, då smarta jag inte tänkte på kameran direkt så jag han plocka bort nästan allt.

sammanlagt hade jag 9KG plast pärlor på golvet.

Bim
0

OJ!

Varför har du så mycket pärlor? ;)

dogpoo
0

är lite av en pysslare, sen så jobbar min kompis nära nått ställe där dom gör pärlor, så när jag fyllde år (17år) så fick jag ca 17 kg pärlor i present.

[GlittriGris]
0

oj, nu har du nåt att göra ;)

dogpoo
0

jo, det kan jag informera att jag hade.

MangoMelon
0

O fyfan! Jag hade blivit galen! :p

Är det sånna där pärlor med hål igenom som man kan stoppa på en sån där platta och sen stryka det så det blir hårt? :p För 17 kg av dem är isf RIKTIGT mycket :D

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

dogpoo
0

japp…. sånna pärlor

chade
0

herregud, jag skulle fått spader!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

MangoMelon
0

#6 stackars, stackars dig.. Antar att du inte älskar dina tåttar fullt så mycket idag som andra dagar ;)

Har du fått upp allt från golvet nu då? du kommer hitta enstaka pärlor här och där en tid framåt :p

dogpoo
0

jora.. dom är älskade ändå… det regnar och e äckligt ute, så dom gjorde lite min dag,,, jag fick ju något att skratta åt. sen satt jag och as garvade i telefon med en kompis medans jag plockade upp skiten.. 

jag tror nog jag kommer hitta ganska många pärlor varje dag hela sommaren typ,-

MangoMelon
0

Ja man älskar dem endå trots alla satyg de hittar på. Man kan ju inte vara arg på dem när de tittar så oskyldigt på en med stoora svarta ögon ^^ (fast precis den sekunden man upptäcker "skadan" brukar jag nog hata dem litelite iaf :p)

Haha lycka till med dina pärlor! :D Det var bra att du tog det så lätt att du skrattade :D

dogpoo
0

nu verkar dom vara trötta, för nu är dom inte intresserade av att kliva ut ur buren

SweGizmo
0

haha^^ vilka busar.

Min blogg: SweGizmo.se