har lite tråkigt :P
har tråkigt och långt i från trött -.- någon mer som är det och vill chatta lite kanske om vad som helst :P-
Eller kanske ladda upp nån rolig film snutt eller skämt , lite desperat nästan :P
ladda upp ni också ;)!
http://www.youtube.com/watch?v=j7QTw88AnIo&NR=1 rolig parlament klipp :)
Msn: Alvida95@hotmail.com
haha varför går du inte bara och sover? :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
:P, för jag måste bädda min säng med örngott och det orkar jag itne trött xD
och så kommer jag ligga o funderabara :OP!
åh du har samma problem som mig, jag tog bort mitt i dag. Sen blev det inte av att sätta på nytt xD
Vad kommer du fundera på?
en kille som jag fick kontakt med som var söt och sa fina grejer och verkade bra .
Men han drog exakt samma visa för en kompis . dåkänner man sig väldigt speciell .
Sur på han , hatar players..
jag fattar inte vad som är så kul med att hålla på sådär. Vare sig det är en kille eller tjej, förstår inte den personen att det bara sårar den som blir utsatt. Man börjar ju tro att man är speciell och verkligen betyder något för nån. Men sen visar det sig bara vara oseriöst bullshit.
jupp .. fattar inte att jag fall så lätt har hänt förut och nu det blir ju inte lättare nu blir mer kräsen och bygger en mur men skitsamma inte värd att tänka på,.
har du nån gång vart riktigt kär ?
Jo det blir ju så. Man vågar inte vara lika öppen, och lita på någon längre.
Ja en enda gång har jag vart riktigt riktigt kär faktist. Då var det verkligen så att man bubblade av lycka varje gång den personen hörde av sig eller hörde/såg något som påminnde om den personen. Det är en underbar känsla! Han var speciell.. Antagligen var vi för olika, eller för lika. Det funkade inte helt enkelt. Jag tycker om honom otroligt mycket fortfarande, det kommer nog ta lång tid innan jag glömmer honom skulle jag tro.
Själv då?
njaa, jag är rätt så störd när jag är kär i någon vet inte varför det blir så här..
När jag blir kär i nån och den i mej och dom har sagt det eller kysst mej så får jag typ panik och känslorna känns som bortblåsta vet int evarför det blir så så det tar ju slut rätt så fort och så ångrar jag mej ..
Men senaste så gick det bra jag tänkte igenom vf kände jag så o blablabla så känndes det ok men jag tröttnar så snabbt..
Så som du beskrev, att när man blir intresserad av någon och det börjar bli seriöst. Att man har blivit tillsammans och en liten stund senare försvinner alla känslor och det känns bara fel. Så är det för mig efter den killen jag var kär på riktigt i.
Det är lite jobbigt, eftersom man inte kan gå vidare.
Men du ska få se, vi båda, kommer att hitta den rätta tillslut! Man får inte leta, man ska låta den komma till dig. Eller nej.. Man dras till varandra! Det låter rätt, haha :)
kej skönt att veta att nån mer än mej har vart med om det..
var på kryssning med en kompis o hennes familj, inte tänkt ragga nåt men jag fick 7 killars tel nummer utan att anstränga oss eller visa intresse eller nåt så , men vart inget seriöst bara kompisar men snacka om att vi vart lite chokade när dom kom en efter en xD.
Men jag vet att en dag kommer jag träffa Mr .Dream Boy ;)!
nepp nu ska jag orka bädda min säng haha ;)!
Hah du kom i säng i alla fall märker jag!
Jag var tvungen att gå ut på en promenad och kom precis in, antar att det inte blir så mycket sova för mig i den här morgonen >.<