Voljär i Malmö säljes
Praktisk Aria voljär säljes.
Till salu igen pga att köparen drog sig ur och jag måste bli av med buren senast nästa vecka.
Buren är både praktiskt och snygg. Den kan delas och transporteras utan problem.
Burens hjul skulle behövas bytas ifall du ska flytta på den ofta. Då de är lite slitna från förra ägaren. Någon av mina råttorna har tuggat lite på bottenlådans kanter, men den funkar lika bra ändå!
Buren säljs antingen delad eller hel, du väljer själv hur du vill ha det. Är den nerplockad så tar den upp ca: 160 * 80 cm. Annars är buren 157 cm x 65 cm x 55 cm.
Buren är rengjord när du får den. Kan även desificera den om någon skulle vilja ha det. Men, då kräver jag en peng extra.
Buren finns ca 1,8 mil utanför Malmö.
Jag vill ha 1000 kr för den om jag får bort den innan vecka 25. Pengar i handen vid köp, alltså kontant betalning. Vill ni ha med mina ikea hyllpan, så får du dem för 10 kr/st vi köp av buren. :)
Mitt telefon nummer är 076-1657018, jag svarar inte på okända nummer, men skicka ett sms om ni är intresserade. Annars skicka ett mejl.
Buren är från välkända Ferplast! Alltså, mycket lätt att hitta reservdelar! :)
Puttar tråden.
Mycket lättare nå mig via msn, då jag nästan alltid är uppkopplad. Intresserad av buren, eller bara vill snacka råtta eller livet! Msn: landinemma@hotmail.com
love här på rif bor i skåne o letar bur…
Hon har varit i kontakt med mig under en längre tid om denna bur, men hon har inte kommit och hämtat buren pga lite omstädningheter. Därför den är till salu igen.
ah på så vis:S
Yes!

Den var inte ful! :D Det här tål verkligen att funderas på ;) Att den dessutom är i närheten av Malmö gör ju det hela bättre :D hmmmm… *tänka tänka*
(Det är väl mest ekonomin som ställer till det… + att de redan har en chinchillabur som inte är så liten den heller)
Eller hur den är mycket snygg! Färgen passar in nästan öer allt och ganska neultral. Hade det inte varit för jag flyttar till en mindre lägenhet med två andra så hade jag behållt den, men jag behöver något mindre. :)
Buren såldes igår!