Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 588 ggr
[GlittriGris]
0

bur till salu:)

Säljer en kanin/marsvins bur som jag har användt som sjuk bur till mina råtter,. buren är fräch,
Måttet är L:100,:50,  50

Hade tänk runt 400 går nog att pruta ;), finns centralt i eskilstuna , Kan transportera till Karlskoga och vägarna förbi där kanske.

Pm om intresse!

Bild kommer strax,

[GlittriGris]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den längstner mörkgröna buren.

Elshira
0

Denna bur är inte lämplig för råttor! Deras burar ska vara höga  inte långa. Visserligen är det ju itne omöjligt att ha råttor i den eller kanske som en större transportbur, men är väll åtminstände inte att föredra. Och sedan kanske det bara är jag som inbillar mig men ser ut att vara ganska så brett emellan galleret? :)

Hakuna matata!

[GlittriGris]
0

den är lämplig som sjukbur och jag hade en av mina råtter där i i ca 4 dar när den halta..

Lancia
0

#2, det du skriver är precis det som glittrigris nämnt i #0. Dvs att det är en kanin/marsvinsbus men som hon använt som sjukbur. :P

[GlittriGris]
0

Tänkte mer på om nån på rif är intresserad av den som en sjukbur..
Mina råtter fick inte plats mellan gallret då var dom 6 månader när den gjorde illa foten..

MangoMelon
0

Fattar väl vem som helst att GlittriGris inte säljer buren som huvudbur åt råttor. Hon har ju tom skrivit i inlägget att hon använt den som sjukbur.

Läs innan ni kommenterar!

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se