Nu är man officiellt gammal
Idag blev jag 25 år. Och i sommar blir jag moster för första gången.
Nu måste man nog inse att man räknas till gammal. Brösten ramlar ned, fettet lägger sig fel, man suckar " på den tiden" om allt.
Eller hur var det ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Nähe då, 25 är INTE gammalt! :p
Men grattis iaf!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Haha.. känns som det rejält just nu. Bli moster är nog det som verkligen känns gammalt. Min syster på 35 får sin förste unge i aug.
Just det.. Djurträff/fest här på lördag. Alla är välkommna med eller utan djur.
Glöm inte nått att grilla och dricka till kvällen. Samt tält, sovsäck eller liknande ;-) Ser ut att blil en hel del som kommer just nu.

#3 åh vilka mysklumpar! ^^

Grattis, Zickan, nu har du inte bara blivit äldre utan även visare, det är väl inte så dåligt? ;)
Och fortfarande är 25 INTE gammalt :p Gammal är man när man inte minns vad man heter och inte kan äta annat än mosad föda x)
haha.. på en uppfödares sida stod mitt riktiga namn med under uppfödare av en utav råttorna. jag frågade nästan uppfödaren vem det var :-P kändes bekant.. asg

GRATTIS!!!
jag har varit faster sedan 6 år tillbaka… dvs från jag var 12… Då måste jag se "gammal" ut innan jag är 20 haha xD
Hakuna matata!

När jag fyllde 25 fick jag min 30-årskris.. Men jag kan ärligt säga att de bästa dagarna i mitt liv var under åldern 24 och framåt. Förut tyckte man vid 16-20 men man får andra värderingar och upplevelser när man är äldre, har upplevt saker som inte ens fanns i tanken när man var tonåring. Njut!!!
Jag kände mig gammal när jag blev faster. Faster känns betydligt äldre i min värld än moster. (Blev moster för sju år sedan och faster för sex år sedan.) Jag var 20 när jag blev moster och 21 faster..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Hapi Bös daj to jo & gott nytt år! ;)
#11 asg.. gott nytt år?.. Någon som besökt spritskåpet? :-P

Vi kör alltid med den kommentaren hemma. För det blir ju ett nytt år för dej eller hur?
Själv glömde bort min ålder när jag va runt 20 så jag fyller bara 20 varje år och har tänkt att fortsätta med det. *ska ta en till paraplydrink nu…*
haha.. ja nu är det stopp. nu kommer det pendla mellan 20-25 år. men det kommer aldrig mer öka.. fniss.
Själv sitter jag med en grogg i handen och ska snart kavla upp ärmarna och inreda buren igen. De river ju ned allt

Jag har ju helt glömt bort att gratta trots att vi talats vid flera gånger senaste dygnet. Grattis! :)
haha.. kom på lördag och säg det då ;-)
Gammal det är man när man fyller 80! SÅDESÅ!
Grattis!!! :) 

Grattis grattis!! Hipp Hipp HURRA!!! ^^,
Tant Zickan!
(Missade nästan detta, jävla skolan)

Grattis Zickan :D .. 25 e inte gammalt :O .. man är aldrig äldre än vad man känner sig ;) hehe
Grattis Grattis! 25 är inte gammalt, man är så gammal som man känner sig, vilket betyder att jag är…18
!
Livet har ju bara börjat för dig, njut allt du kan!!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Då kan du tänka dig mig som har fått ett kusinbarn… vad är jag till den förutom en släckting? …jo, TANT. Det låter gammalt det ;P
Grattis! Välkommen till den visa sidan!

Grattis i efterskott! åldern är bara en sifra jag har en 45 årig moster som har 2 barn på 6 och 4! Hon verkar yngre än min mamma som är 43, har alltid gjort (slå länge jag kan minnas) och kommer förmodligen alltid göra..Det handlar om vad man gör med livet!

Grattis grattis!
Grattis grattis! :D
Min mamma blev då gammal då hon fyllde 16. "Vi kastar snöbollar på tanterna!", från några småpojkar i närheten, haha. :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Stort Grattis till dej din Ungdom!!!
Haha jag blev moster då jag var typ 9-10 år ;) Sug på den du!
Grattis å ha en bra dag!

grattis=)
Qui dormit, non peccat

Stort grattis i efterskott! Nej då du är inte gammal..det är väl nu livet börjar leka..haha 

Grattis i efterskott :) Du är inte gammal :P
haha.. tack :-D
haha^^ grattis:) men inte är väll du gammal:) dina bästa år är nu sägs det:)
Min blogg: SweGizmo.se