Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 575 ggr
enandrachans
0

Sam-Sam vilar en stund :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är han söt min bäbis?! Han är världens goaste älskling!

Kan någon se vad han har för färg, förresten? Jag är inte så duktig på färgerna ännu. Inte världens bästa bild kanske men den enda jag hann ta innan kameran dog…

Skrattande

Allamej
0

Han är blå och av vad jag kan se på bilden så har han teckningen husky roan. :) Söt sovstil :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

enandrachans
0

Okej, tack! Jag ska försöka få till nån bättre bild sen. Han har förresten gråa ögon också, om det hjälper med färgbedömningen :)

enandrachans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild till, kanske lite bättre? Visst är han snygg min Sam-Sam? Flört

KickanW
0

Snygg stil :D Tyvärr kommer han förlora nästan all färg eftersom han bär på blekgenen roan. När han är gammal kommer han vara nästan helvit.

enandrachans
0

Ååh va trist! Han som har så fin färg… Gråter Men jag misstänkte nästan att det skulle vara så, ungefär som med skimmel-hästar då… Men bara han är frisk så är jag lycklig! Glad

Boon
0

Vilken snygging! Var kommer han ifrån?

TienMu
0

Sjukt snygg råtta! *pussa på*

Å jag kan säga av erfarenhet att roan råttor blir jättevackra även som äldre!

så "tyvärr" tycker jag är fel ord om dennes undebara färg! :)

Kan tillägga att alla roans tappar inte allt de grå, många är väldigt gråa livet ut.

SweGizmo
0

haha så söt^^ vad fin roan du har:)

Min blogg: SweGizmo.se

KickanW
0

#7: Jag håller med lite. Fast jag tycker att roans bara är fina innan de bleks, och när de blekts färdigt, där mellan är de inte så snygga utan ser mest grådaskiga ut.

TienMu
0

#9 de beror ju lite på….mellantinget kan ja hålla med om är inte lika fint, de bästa är om de bleks nästan helt å har svarta ögon eller om de är fortfarande skarpt gråa me svarta långa strån.

MangoMelon
0

Vilken fin rådis du har där! :D riktigt fin färg, men som sagt kommer den att blekna bort.. Fast du verkar ha alldeles rätt inställning, färgen spelar ingen roll så länge råttan får vara frisk! :D

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

enandrachans
0

#6: Han kommer från "Stjärnås Djur och Fjäder" i Lessebo. De har faktiskt syskon till Sam till salu just nu Skrattande Och kommer även ha det i framtiden, de använder Sams pappa till avelshane eftersom han är så underbar i psyket samt är en riktigt maffig och vacker råtta! Ni kan gå in och kolla deras hemsida: www.stjarnas.com - de håller mest på med fåglar men har även lite smådjur. Ett väldigt trevligt ställe som framför allt sysslar med omplacering av div. fåglar.

MangoMelon
0

Nu kom jag på en sak, jag har en råtta som sover precis på samma vis! :D Ska leta upp en bild bara jag hinner :p

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se