Keltiska kullen *kulltråd*
håll denna tråd fri från skitsnack och undrar ni ngt så skicka mej ett PM
090424 föddes en kull på 15! bebisar efter
Nemi (egen uppfödning)
och Ultra Magnus (ägs av TienMu)
ungarna kommer att få keltiska namn men jag har ännu inte sett dem Irl då de är födda hos Cookie89 så det får vänta till dess
You can't spell Bitchy without Itchy

Aww vad söta dom är ^^ riktiga mysmagar <3
men måste ni hålla dem i nackskinnet? Det ser inte så trevligt ut, mycket mysigare om de ligger o sussar i handen ^^
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#6 jo det är mysigare…men det enda sättet att skilja på alla svarta ungar är att ta kort på magteckningarna
(13st svarta 2st oklara)

Hoppas du inte tar detta som skitsnack men jag är inte riktigt med.
Jag ska alltså inte lyssna på TienMu som för din talan när du inte har internet? vilket jag inte vet när det är.
Sen undrar jag vems är bebisarna? Om det är Cookies, är det oki med henne att bilder läggs upp? och kan hon i så fall pm oss i teamet?
Lite förvirrad är jag
Anledningen till att jag inte tar detta via pm är att jag inte vet när du har internet.
// mvh

det är mina ungar…men cookie89 fick chansen till att följa dem från början till start, och det är ok med att jag lånar hennes bilder
(för de som inte redan listat ut det är jag och cookie89 vänner irl)
och förhoppningsvis håller denna dator ihop tillräckligt för att jag ska kunna kolla RIF dagligen och jag vet som sagt inte vad som sagts i den gamla tråden :S

Tar bort mitt inlägg,vill du lära dig ngt googla

jag upprepar
håll denna tråd fri från skitsnack och undrar ni ngt så skicka mej ett PM

#13 Var det till mig?

# 15 inte enbart

jag hoppas på flera bilder efter helgen :)
#8 det ser faktiskt riktigt otrevligt ut för bebisarna. varför inte stödja alla under baktassarna åtminstone som på nr 11? 

det skadar dem inte på ngt sätt att hålla dem i nackskinnet…
men det kan se otrevligt ut
Att hålla lite försiktigt i nackskinnet när de är små går väll bra, men inte när de blir lite större och tyngre bara o.O
Hakuna matata!
Jag tycker bebisbilderna mister sin charm när de är upplyfta i nackskinnet sådär :/ men alla gör på sitt sätt antar jag..
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#9 - Det är Itchys ungar. Jag har bara haft nöjet att ha hennes hona hemma under hela perioden. från födsel till avvänjning lr hur man ska säga. och Itchy har rätt att använda alla bilder jag har på ungarna.
#25 - Alla ungar blev erbjuda att stå på något men bara några gjorde det.
Det kommer dyka upp vanliga & enligt vissa människor här "bättre" bilder när jag får ordning på min kamera som inte riktigt vill som jag vill just nu.
ååå så sööta <33
De var supersöta 

nr 11…..tööötis…..

Naaw :3