Teckningshjäp tack ^^
Jag tror jag håller dej faktiskt :) Men jag är inte alltför bevandrad i den sortens teckningar så någon fler får gärna svara :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Du menar tecknings hjälp va ? *förvirrad* men ja en black capped :P

Högdalens zoo månne?

haha ja Teckningshjälp såklart, F*n *senil*
Färghjälp behövs icke hahahah
Men visst måste hon vara missmarked? för hon har ju inte den rätta capped-teckningen.. =S
Tack för svaren
Icke högdalens zoo tyvärr =)

Jag tycker hon är en tydlig capped hade nog bara satt mm om färgen gått mycket bakom öron eller under käklinjen. En capped ska ju pannfläck eller bläs. Sen att hennes inte är helt korrekt gör henne inte till en mindre tydlig ca. Mm missbrukas ofta jag tycker man bara ska använda den när det kan förväxlas med en annan teckning, inte för att den inte är perfekt ;)
oki, synd.. annars kunde du fått kontaktuppgifter till hon som lämnar in dit

Men på capped, går inte teckningen runt huvudet "hela vägen om" då?
Denna tös har det bara på ovansidan av huvudet.
Men jag är inte så inne på capped, har inte så mkt "kunskap" om den specifika teckningen så jag kan mkt väl vara ute och cykla! ;)
gud vad söt hon var då:)
Min blogg: SweGizmo.se

#6 Nej färgen ska följa nedre käklinjen. Undersidan ska vara helt vit. Har den undersidan tecknad är det snarare en bb mm
Säger som SweGizmo, söt tjej :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

** två klunkar kaffe senare.. uppdaterar jag mig själv till att säga att om hon haft färg under hakan men bläs är det ännu troligare en varigated mm men utan bläs och med färg under hela hakan en bb mm (allt beror ju på vad man är född i för teckningskull då med såklart) men vill bara vara övertydlig XD
Gud va ur gullig liten tjej
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Tack för hjälpen Nicciz!
Ja hon är för himla söt, och extremt trevlig och väldigt framåt, redan från första början. EN nyfiken liten tös :)

Det va så lite XD
Ser dock att jag skrivit "fel."Man kan iaf missförstå det så nu har jag ändrat. Och säkert krånglat till det ytterligare.
** uppdaterar mig själv till att säga att om hon haft färg -Nedanför undrekäklinjen o bara en vitt slips under hakan med bläs, eller utan hade det varit en varigated mm. Varigated och capped hör ju så att säga ihop så det är vanligt att det blir lite missar i teckningen åt ena eller andra hållet där.
Men utan bläs och med färg under hela hakan och bakom öron troligare en bb mm (allt beror ju på vad man är född i för teckningskull då med såklart) men vill bara vara övertydlig XD

hehehe
ja men ibland är det ju bra att vara övertydlig! :)
dock förstod jag hur du menade redan första gången men nu kanske ännu en till hänger med ;)