Kliar sig mycket?
Mina råttor som jag hämtade hem från förra ägaren i onsdags kliar sig mycket tycker jag. Förra ägaren tyckte också att de kliade sig mycket men hon hade kollat igenom pälsen och idag kollade jag också igenom pälsen på dem och kan inte se någonting.
skabb syns inte alltid i början. sen har jag råkat få mjällkvalster på mina en gång med o de såg man inte.
När tycker ni man ska kontakta vet? Hur mycket kliande är normalt?

Ja kontakta vetten och tala om att de verkar klia sig väldigt mycket. Då kan vetten efter ett besök antagligen se om du har ohyra och behöver stronghold.
Qui dormit, non peccat
kom ihåg att säga hur många du har så at du får medel till allihopa.
har sett att en av mina nya oxå kliar sig endel o jag tittade endå igenom dom innan. men jag får hem tre nya om en vecka så jag lugnar mig och behandlar hela gänget när jag fått hem dom. har stronghold hemma
Hur mycket kliande är normalt? När de sover så ligger de ju helt stilla så det verkar bara klia när de är vakna.
#5: Tänk hur mycket du brukar klia dig ungefär. När man sover känner man ju inte sånt… Så det går inte att räkna in.
svårt att säga hur mycket som är för mycket. tror det rör sig om magkänsla eller vana (om man har otur) där…