Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1018 ggr
Absinthe
0

Vi vill också ha nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Prince of the Brave - Mink eubk dumbo
Highness of the Honoured - Black ir mm dumbo
Sire of the Treacherous - Agouti eubk dumbo
Master of the Rightful - Agouti eubk dumbo

Alla killarna är födda den 30/4 -09 och är leveransklara om ca två veckor. Transport till Stockholm går eventuellt att ordna den 23 juni mot transportkostnad.

Mamma: Bohemian Raspberry
Färg/teckning/öron/päls: Russian blue agouti dumbo
Född: 22 okt 08
Vikt: 365g
Regnr: 0767/08

Pappa: Preben
Färg/teckning/öron/päls: Silvermink irish dumbo
Född: 9 feb 08
Vikt: 730g
Regnr: 0509/08

Kullen är en linjeavelsparning för att förstärka/behålla Hugos fantastiska personlighet. Hugo är, som många här inne vet, nåt utav det absolut käraste jag har. Han är det mest underbara som kommit in i mitt liv som haft lång svans och dumboöron! ^^

Jag skulle helst se att ni som är intresserade har råttvana men inget måste däremot stor vilja att ge sina råttor ett underbart liv. Jag kräver god kontakt och en ålder av 18 år. Sällskapshem prioriteras i första hand och jag har rätt att neka ett hem om jag finner det olämpligt på något sätt.

Småkillarna här är helt underbara precis som resterande av kullen. Bilder på hela kullen kan ni se HÄR (Inget köp-prat i den tråden tack), och vill ni läsa mer om föräldrar och tanken bakom denna kullen kan ni läsa HÄR.

Råttkillarna kommer reggas i SRS. Köpekontrakt som även är icke avelskontrakt kommer skrivas under av köparen. Om båda parter tenderar att följa kontraktet är det en stor säkerhet för både uppfödare och köpare!

Råttorna finns i Klippan som ligger tre mil utanför Helsingborg i Skåne. Närliggande städer kan resas till i mån av tid.

Råttorna kostar 250 kr/st

Kontakta mig via PM här på sidan, skriv ett gästboksinlägg på min hemsida, eller skriv ett utförligt mail om dig själv till hackerfreerats@live.se. Ni kan även nå mig på mobilen, men jag är svår att få tag på via telefon, 0700 431 974.

Varma hälsningar
Linda och ratsen

Highness of the Honoured

Absinthe
0

Master of the Rightful

Absinthe
0

Prince of the Brave

Absinthe
0

Sire of the Treacherous

Allamej
0

Det är bara Sire of the Treacherous och Highness of the Honoured kvar i kullen

Samt Absinthe vill gärna tillägga:

Det har kommit i min vetskap att en person sprider lögner om mina råttor och jag finner det oerhört tråkigt att få höra detta genom tredje part och att folk är rädda för att kontakta mig pga de här ryktena. Jag skulle uppskatta oerhört mycket om folk som är intresserade utav mina råttor men hört rykten att ni tar kontakt med mig för att höra vad jag har att säga om saken. Jag är väldigt trevlig och lyssnar å vad ni har att säga. Mejla eller PMa mig gärna. =)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Inlägget är låst för nya kommentarer