Det är kanske mellan Itchy och medarbetare/sajtvärden som inte vi har med att göra? =)

Ne ja har pratat me Itchy å hon vet inget….

Okej, men mejla direkt till sajtvärden istället, kanske lämpligast om Itchy själv mejlar och frågar? =)

Hon har inte tillgång till internet just nu, därför.

allt är i vetskap å inga fler inlägg behöver göras här.
Vill bara säga orättvist å DÅLIGT!!!
Var det inte den tråden där dom höll ungarna i nackskinnet som inte följde skrivreglerna här inne?
Saknades en hel del på själva annonsen?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
va de en annons? trodde de va en kulltråd bara…

det var ingen annons utan en kulltråd
och jag har inte brutit mot några Skrivregler alls så jag fattar inte varför tråden tagits bort 
You can't spell Bitchy without Itchy

Itchy du skrev inlägg 16:
"de 2 blekfisarna är redan tingade
"
Då blev jag lite fundersam då detta kan tolkas som stealth marketing, något som inte uppskattas. Antingen gör man en säljannons eller håller sig till bildtråd. Eftersom det inte kom några mer antydningar så antog jag att det var en bild/kulltråd.
Sen skriver TienMU inlägg #39:
"Det har säkert bara blivit fel. Skriv ett pm till henne och fråga istället för å sitt å spåna i luften här.
Detta är en säljtråd å inget annat.".
Förklara hur jag ska tolka det då? eftersom du TienMu äger pappan till kullen.
På dessa grunder togs tråden bort eftersom det för mig framstod som en ofullständig annonstråd med olika födelsdatat på mamman.
//mia

det var inte menat som en säljtråd och jag har aldrig sagt att det är en säljtråd…
och jag ursäktar för "steath marketingen"

tienmu skrev ju "Detta är en säljtråd å inget annat"
och då ska tråden följa annonsreglerna, rätt ska vara rätt och gälla för alla :)
Tycker det var rätt gjort av wintermynta att ta bort tråden.
rätt ska vara rätt som sagt! :)

men då är det ju inte jag som skrivit det :S
jag kan inte rå för vad folk skriver i min tråd och TienMu måste ha missuppfattat det hela

Jag kan ju passa på att fråga igen då? Eftersom min fråga försvann med tråden. När är mamman till kullen född egentligen?

Nemi är född 080408 och inget annat datum…
det finns info om det på min sida
Hmm… undrar om du inte räknat fel då för på din hemsida stog det för några minuter sedan att hon var född i mars, 080308
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jamen j*vlar ett sånt liv för ett skrivfel. Gosh, det blir bara petigare och petigare på den här sidan. Jag har en svag känsla av att ägaren till råttan ifråga vet bäst vilket datum råttan är född eftersom hon antagligen har reggbeviset hemma där det står klart och tydligt.
Människor kan göra misstag, det gäller även då man skriver på internet. Ha lite överseende.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#16 Beroende på vilket datum som stämmer kan honan ha parats efter ett år fyllda. Och för min del är det iaf mer än ett skrivfel. Å andra sidan har ägaren även skrivit att honan ska ha varit 9 mån i feb så vem vet vad som stämmer egentligen :S

nemi är född 080408
#15 och jag har inte varit inne och ändrat på min sida på ett bra tag, och det finns en chans att det har blivit ett stavfel (nummerfel)
men jag och 2-4 andra medlemmar såg kullen nemi föddes i när de var små, och kan intyga att datumet stämmer, plus att det står korrekt i hennes registreringspapper
Blir det den 8/4 eller den 4/8?. Förstnämde hoppas jag inte om hon inte haft en kull innan?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Konstigt att "de 2 blekfisarna är redan tingade
" betyder att det är en säljtråd. :S
Man kanske inte ska ta saker förgivet, trodde man fick berätta om råttbebbarna i en tråd, och att säga att man fått några tingade är kanske lite kul att berätta att folk visat intresse för ens kull.
Jisses!
#20: Om du läser hela inlägget så står det "Detta är en säljtråd å inget annat" skrivet av samma person.

#21 jag skrev att de 2 ungarna var tingade, men inte att det var en säljtråd
#22: Ja, men samma person i den här tråden citerade det jag just citerade. Det var det som avgjorde ju.
(Jag försöker bara förklara, lägger mig inte i.)

jag kan fortfarande inte fatta att tråden togs bort pga det ANDRA skrev…
det handlar väl om det ts skriver ???
Det var ett missförstånd som nu är utrett, det är väl ingen idé att älta det nu?
Om de skett ett missförstånd, ska man väl reda ut de ordentligt innan man stänger en tråd pga vad man tror sig veta.

jo jag vet…men jag tkr att ett sånt misstag ska inte hända, oavsett vem det gäller
Tycker inte heller såna missförstånd ska ske. Om detta är en seriös sajt ska också saker redas ut seriöst innan man bidrar åtgärder.
men alla kan ju fela. det är ju faktiskt bara människor som har hand om denna sight…..
om dem nu gjorde fel vrf låser dem inte upp tråden igen?
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

ja ber om ursäkt för att ja skrev säljtråd de va inte menat så,men ja han inte ändra det förren tråden tagits bort.

Det skulle ha stått "detta är en kulltråd å inget annat" men som sagt ja hann inte ändra.
very very sorry…
De va ju de jag menade, hon hann inte ens rätta sig föränn tråden blir låst lixom.
Skärpning..